حضور استاندار در اداره کل بهزیستی استان

محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با  همراهی فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل حوزه ریاست استاندار با اعضای شورای معاونین و پرسنل بهزیستی استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با  همراهی فرماندار شهرستان سمنان، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری، مدیرکل حوزه ریاست استاندار و چندی از مدیران ستادی استانداری استان  همزمان هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور در ستاد اداره کل بهزیستی استان سمنان حضور و با اعضای شورای معاونین، روسای ستادی، شهرستانی و پرسنل دیدار کرد.

در ابتدای این جلسه محمدرضا هاشمی استاندار سمنان ضمن تبریک هفته بهزیستی و تقدیر از زحمات و تلاش های تمامی خیرین و همیاران بهزیستی، مدیران، کارشناسان و مددکاران بهزیستی استان خاطر نشان کردند : سازمان بهزیستی یکی از پرثمرترین نهادهای شکل گرفته در نظام مقدس اسلامی است و هفته بهزیستی به واقع فرصتی مغتنم است برای تشریح خدمات این نهاد خدمتگزار.

در ادامه این جلسه دکتر منطقی ضمن تشکر و قدردانی از حضور استاندار به ارائه گزارش عملکرد یکساله اداره کل بهزیستی استان پرداخت و  خاطر افزودند: معلولیت نمی‌تواند عاملی بازدارنده برای شکوفایی خلاقیت‌ها و استعدادها باشد در صورت فراهم نمودن شرایط لازم شاهد خلق آثار ارزشمندی از این افراد خواهیم بود و از انجا که  هنر یکی از ابزار توانمندسازی افراد دارای معلولیت است در سال گذشته اولین دوره از مسابقات آزاد مهارت افراد دارای معلویت، هنرهای تجسمی؛ نقاشی روی بوم در استان برگزار شد که حقیقتا موجبات شگفتی همکاران را فراهم کرد.  

دکتر منطقی گفت: در سال گذشته اداره کل بهزیستی استان سمنان با همکاری جمعی از دستگاه های اجرایی استان اولین همایش علمی و کاربردی توانمندسازی مشاوران و روانشناسان در فضای مجازی برگزار کرد که  در حدود ۲۰۰ مشاور در استان آموزش دیدند.

همچنین به مناسبت هفته بهزیستی  اعزام  ۲۶ نفر از فرزندان دختر  زیر ۱۸سال خانه نگهداری به عتبات عالیات برای اولین بار در استان با حمایت نماینده محترم ولی فقیه، همت و پیگیری تیم مدیریت بهزیستی، خیرین و موسسه خیریه انجام گرفت.

مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به توانبخشی مبتنی بر جامعه (  cbr  ) به منظور دسترسی پذیری افراد دارای معلولیت در مناطق روستایی و محروم شهری به خدمات کلیدی به ویژه در زمینه سلامت، آموزش، تامین معاش و ...  از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت و با الویت توجه ویژه به روستاییان خبر داد و افزود : اولین  جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت با یادواره ۱۱۲۷ شهید روستایی برگزار شد و اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته گرامیداشت بهزیستی است.

منطقی خاطر نشان کرد : با استفاده از ظرفیت و مشارکت دستگاه ها در یک سال گذشته ۱۱۷ واحد مسکونی به جامعه هدف واگذار گردید و در هفته بهزیستی نیز تحویل ۴۲ واحد مسکونی مددجوئی در دستو کار است .

گفتنی است پیش از این جلسه استاندار و هیئت همراه با حضور در محل کار همکاران ستادی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات ایشان، هفته بهزیستی را تبریک و  توفیق روز افزون  را برای همگان از درگاه ایزد منان مسئلت نمودند .

کد خبر 85085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد