حضور مدیرکل بازرسی در بهزیستی استان

رشیدزاده:سازمان بهزیستی مولود انقلاب، بزرگترین و تخصصی ترین سازمان حمایتی در کشور است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین رشیدزاده مدیرکل بازرسی استان در ستاد بهزیستی حضور و با همکاران دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است این حضور که قریب به ۴ ساعت به طول انجامید، با هدف تبریک و تقدیر از خدمات پرسنل در هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور انجام شد که مدیرکل و معاون بازرسی کل استان در این برنامه با حضور در اتاق همکاران با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

رشیدزاده مدیرکل بازرسی استان در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات و خدمات همکاران و خدا قوت هفته گرامیداشت تاسیس سازمان بهزیستی کشور گفتند: سازمان بهزیستی کشور مولود انقلاب، بزرگترین و تخصصی ترین سازمان حمایتی در کشور است.

وی در ادامه از خدمات متعدد سازمان بهزیستی کشور سخن گفته و افزودند: نفس و ماهیت کار در این نهاد مقدس و دارای اجری اخروی است و این امر در نزد خداوند دارای پاداشی عظیم است.

مدیرکل بازرسی استان گفت: باید دست به دست هم داد تا سطح ارائه خدمات در بهزیستی بیش از پیش ارتقاء یابد و در این راه سازمان بازرسی بعنوان مشاور و راهنما در کنار بهزیستی استان است و این اداره کل نیازمند آن است از کلیه ظرفیت های خیرین و برون سازمانی نهایت استفاده را داشته باشد.

رشیدزاده با بیان این مطلب که باید خدمات ارائه شده توسط دستگاه های اجرایی به اطلاع مردم رسیده شود، در پایان سخنان خود، اجرای برنامه های خلاقانه، گسترش برنامه های استانی به کشوری، پرهیز از تشریفات اداری، برقراری سلامت اداری، صبر و شکیبایی در برخورد با ارباب رجوع را از انتظارات سازمان بازرسی از دستگاه های اجرای برشمردند.

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل و معاون بازرسی استان در ستاد بهزیستی و خیر مقدم به ایشان، گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی استان در سال گذشته ارائه و الویت های سازمان بهزیستی را کارآمدی، هوشمندسازی، مردمی سازی و شفافیت بیان و محورهای اصلی در توزیع کمک های مالی در استان را درمان مددجویی، ساخت مسکن نیمه تمام و وسایل کمک توانبخشی عنوان داشتند.

وی برخی از فعالیت های اداره کل بهزیستی استان که برای اولین بار برنامه ریزی و اجرا شده را برگزاری مسابقات مهارت(نقاشی روی بوم)، افتتاح خانه امن زنان، برگزاری جشنواره ورزشی معلولین روستایی(گرامیداشت ۱۱۲۷ شهید روستا)، افتتاح خانه کوچک معلولین ذهنی و اعزام ۲۶ دختر ۱۲ تا ۱۸ سال مقیم در خانه نگهداری فرزندان به کربلا بیان و ضمن تقدیر مجدد از حضور مدیرکل و معاون بازرسی استان افزودند: اشتغال و مسکن در حوزه مددجویی و ایجاد آرامش و ارتقای سطح رفاهیات در حوزه پرسنلی از اهداف تیم مدیریت در بهزیستی استان است.

=

کد خبر 84756

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد