عبادت به جز خدمت خلق نیست؛  برای مردم، برای به زیستن

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن هفته بهزیستی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی متن پیام به شرح زیر است:

بهزیستی، سازمانی که مولود انقلاب است و در مسیر تحقق یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی که دستیابی به رفاه اجتماعی است، فعالیت می‌کند. هدف سازمان بهزیستی، بهتر زیستن آحاد جامعه است. سازمانی که به طرق مختلف و با به کارگیری سیاست‌ها و روش‌های متنوع و وظایف متعدد در راستای فقرزدایی، تحقق عدالت اجتماعی، توانمندسازی و رسیدن به خودکفایی جامعه هدف، پیشگیری و درمان آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده فعالیت می‌کند. طبق فرمایشات رهبر انقلاب، هر انسانی اگر بخواهد یک عمل خالص در خدمت مستضعفان انجام دهد، یکی از مکان‌هایی که این کار در آنجا عملی است، سازمان بهزیستی است.

جانمایه اهداف و فعالیت‌های بهزیستی، امیدآفرینی و توانمندسازی است. نیروی انسانی شاغل در سازمان بهزیستی، خدماتی ارایه می دهد که به نحوی با امید به زندگی و سلامت جامعه مرتبط است. برای مشغول شدن در هر بخش از بهزیستی باید روح بزرگی داشت و با قصد غربت و فی‌سبیل الله در محیط کار حاضر شد زیرا احسان و دستگیری توفیق الهی است که تنها نصیب عده‌ای می‌شود و دستی که مجرای امداد باشد، دست خدا است که از آستین خلق بیرون آمده است. تلاش تمامی همکارانِ ما در این سازمان همواره بر ایجاد روزنه‌ی امیدی است در روزهایی که مددجویان در ناامیدی مطلق به‌سر می‌برند. بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف در معرض آسیب‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار گرفته‌اند، در مراکز بهزیستی تحت درمان و مورد حمایت قرار گرفته و جمعیت زیادی از آنها به مرحله بازتوانی رسیده و عاقبت به‌خیر شده‌اند. بهزیستی روزهای شیرینِ زیادی دارد. زمانی که شاهد گره‌گشایی و رفع مشکلات مددجویان و توانخواهان می‌شویم، حس‌وحال خوب موفقیت و شادکامی کامِ انسان را بسیار شیرین می‌کند.

بنده فرارسیدن هفته بهزیستی را خدمت جامعه هدف، نیروهای خدوم این سازمان و شرکای اجتماعی بهزیستی تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم خداوند توفیق عنایت کند تا بتوانیم هرروز بیشتر از گذشته در راستای بهتر زیستن و ارتقای کیفیت زندگی جامعه هدف خدمت‌رسانی کنیم.

مسعود فیروزی
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

کد خبر 84138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد