نجف‌آباد|  بازدید از طرح های اشتغال دفتر توانمندسازی زنان

ماندانا کریمی رئیس گروه توسعه و راهبری برنامه‌های اجتماع محور دفتر توانمندسازی خانواده و بانوان سازمان بهزیستی کشور  بهمراه مرجان مرادی کارشناس ناظر استان، از طرح های اشتغال فردی و گروهی زنان سرپرست خانوار و یک خانواده چندقلویی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، این بازدید با همراهی نفر، کارشناس مسئول دفتر توانمندسازی خانواده استان اصفهان، قناعتکار رییس بهزیستی شهرستان و تعدادی از کارشناسان حوزه اجتماعی شهرستان انجام شد.

در این دیدار کریمی بر بازنگری پرونده‌های زنان سرپرست و  ابعاد زندگی این خانواده‌ها، آموزش و توانمندسازی پایدار جهت خروج موفق از سیستم حمایتی تاکید کرد.

 وی افزود: گروه علاوه بر درگیر نمودن اعضاء به فعالیت‌های اقتصادی و کسب درآمد، به‌صورت ضمنی موجبات رشد و تعالی اجتماعی پایدار اعضاء را از طریق تعامل، پویایی، آموزش، اشتراک تجربیات و.....فراهم می‌نماید.

قناعت کار نیز  به شرح فعالیت های انجام شده در دفتر زنان شهرستان پرداخت و از گروه های همیار شهرستان به عنوان گرو های فعال در زمینه توانمندسازی  یاد کرد وراه اندازی گروه‌های همیار زنان و دختران را، یکی از روش‌های توانمندسازی در مددکاری اجتماعی دانست.

در ادامه این بازدید،  از خانواده  دارای فرزندسه قلو تحت پوشش اداره بهزیستی نجف آباد، آشنایی کارشناسان کشوری با این خانواده در راستای حل مشکلات ایشان صورت گرفت و درزمینه اشتغال پدر خانواده و تامین معاش ایشان، دستوراتی صادر شد. همچنین بازدید از طرح‌های اشتغال گروهی (آرایشگری)، طرح اشتغال فردی(صنایع دستی و گلیم بافی) از دیگر برنامه‌ها بود.

کد خبر 83659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد