حمایت از کودکان کار، نیاز امروز جامعه است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در شرق کشور در همایش "حامیان دستان کوچک با آرزوهای بزرگ" که شامگاه 14 تیرماه در مجتمع رفاهی ثامن‌الائمه(ع) برگزار شد، گفت: خداوند منان را بسیار شاکریم که میزبان کودکانی هستیم که می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

امیر سرتیپ رضا آذریان افزود: توجه به کودکان کار، نیاز امروز است. دست همه ما در هر شغل و مقامی که هستیم باید بالای سر این کودکان باشد و اینکه بهترین کار را در جهت حمایت از آنان انجام دهیم.
وی با ذکر این نکته که اگر حمایت درست از کودکان کار داشته باشیم تاثیرات مثبت آن را در زندگی کاری و خانوادگی‌مان خواهیم دید، تاکید کرد: ما معتقدیم که همه ما می‌توانیم به سهم خود در مسیر پرورش آینده‌سازان جامعه و دوری از آسیب‌پذیری آنان نقش داشته باشیم و ضمن کمک به امنیت جامعه از بروز مشکلات جبران‌ناپذیر در آینده جلوگیری می‌کنیم.
آذریان خاطرنشان کرد: ما همچنین معتقدیم که اگر بتوانیم کاری موثر در جهت حرکت در مسیر درست آینده‌سازان جامعه انجام دهیم، هم باقیات صالحاتی ابدی برای خودمان ثبت کردیم و هم اینکه جامعه‌مان را از ایجاد هر نوع ناامنی به‌دور کرده‌ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در شمال‌شرق کشور با تاکید بر فراهم کردن بستر شادی و گردهمایی برای این کودکان تصریح کرد: این دورهمی‌ها برای این کودکان باید رقم بخورد، در غیر اینصورت ضررش به ما و جامعه می‌رسد و امنیت جامعه را برهم می زند. حمایت از این کودکان، حفظ امنیت جامعه در آینده است. به ویژه امروز که در تفکر و اندیشه دشمن، نوک پیکان به سمت نوجوانان و جوانان به ویژه بی سرپرستان که حامی معنوی خانواده را ندارند، قرار دارد.  

کد خبر 83542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد