جلسه توجیهی دریافت کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل بهزیستی استان: هدف از این جلسه را آشنایی با فرایند اجرای و اطلاع رسانی کالا برگ الکترونیکی به گروه های هدف و مددکاران بهزیستی عنوان کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه تخصصی و آموزشی اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با حضور مدیرکل بهزیستی، رئیس و کارشناس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف بهزیستی، رهایی معاونت اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، روئسا، کارشناسان و مددکاران بهزیستی شهرستانهای تابعه برگزار شد.

در ابتدا دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک دهه امامت و ولایت با تاکید قائل شدن اهمیت و نقش جامعه هدف نهادهای حمایتی در این طرح خواستار افزایش فروشگاههای مجری طرح کالابرگ شده و گفتند: امیدواریم با اجرای این طرح در کشور شاهد خیر و برکاتی برای آحاد جامعه و مددجویان بهزیستی باشیم.

وی هدف از این جلسه را آشنایی با فرایند اجرای و اطلاع رسانی کالا برگ الکترونیکی به گروه های هدف و مددکاران بهزیستی بیان و خواستار دقت نظر و پیگیری مددکاران در احصاء، جمع بندی و اطلاع رسانی به جامعه هدف شدند.

معاون اداره کار و اموراجتماعی در این جلسه عنوان کرد: مواد غذایی در سبد خانواده به دلیل مشکلات معیشتی کم رنگ شده است و در این طرح حمایت به نحوی انجام می شود که در سبد غذایی خانوار و دهک های پایین خانوارها تاثیر گذار باشدو برنامه ریزی این موضوع در اداره کار شروع و به مرحله اجرا رسیده است.

رهایی با اشاره بر این مطلب که اجرای این طرح به یکسری زیرساخت ها نیاز دارد ادامه داد: فروشگاه ها و مراکز خریدمد نظر بهزیستی استان در صورت موجود به اطلاع اداره کا رسیده تا هماهنگی لازم انجام گیرد

وی گفت: این طرح اختیاری بوده و منجر به حذف شدن یارانه نمی شود و با قبول دریافت الکترونیکی شدن یارانه معیشتی یارانه ۳۲۰هزارتومان خرید با افزایش ۸۰هزار تومانی به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می کند.

معاون اداره کار، افراد می توانند از ۱۵ هر ماه تا ۱۵ ماه بعدی با مراجعه به فروشگاه های منتخب از این طرح نیازی به کارت یارانه نمی باشد و افراد می توانند از هر کارت بانکی که با نام سرپرست خانوار باشد استفاده و در خرید کالا های شامل این طرح محدودیتی در برند نوع کالا نیز وجود ندارد.  

کد خبر 83477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد