در رسانه | جذب ۹۰ میلیارد ریال کمک مردمی در بهزیستی قزوین

مدیرکل بهزیستی قزوین از جذب ۹۰ ریال کمک‌های نقدی، غیر نقدی و خدماتی مردم طی سه ماهه نخست سال جاری به مراکز دولتی و موسسات خیریه این دستگاه خبر داد.

به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین ؛ علی دهباشی پور مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: بهزیستی استان قزوین از ابتدای امسال در مراکز دولتی سه میلیارد و ۷۵۴ میلیون و ۵۱۱ هزار ریال به صورت نقدی، ۳۲ میلیارد و یک میلیون و ۱۴ هزار ریال به صورت غیرنقدی و یک میلیارد و ۹۹۲ میلیون و ۷۳۱ هزار ریال خدمات مشارکت‌های مردمی را جذب کرده است.

به گفته وی، از موسسات خیریه مشارکت‌های مردمی نیز ۳۰ میلیارد و ۶۴۳ میلیون و ۴۳ هزار ریال به صورت نقدی، ۲۲ میلیارد و ۱۲۹ میلیون و ۳۹۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی و ۵۳ میلیارد و ۷۲ میلیون و ۴۳۲ هزار ریال به صورت خدمات مشارکتی جمع آوری شده است.

این مسئول اضافه کرد: مجموع کمک‌های جذب شده از سوی مراکز دولتی و موسسات خیریه بهزیستی استان شامل ۳۴ میلیارد و ۳۹۷میلیون و ۵۵۴ هزار ریال به صورت نقدی، ۵۴ میلیارد و ۱۳۰میلیون و ۴۰۴ هزار ریال غیرنقدی و یک میلیارد و ۵۳۷ میلیون و۲۰۵ هزار ریال مشارکت خدماتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی براساس وظایف قانونی، شبکه وسیعی از خدمات متنوع حمایتی، مراقبتی و توانمندسازی را به طیف گسترده‌ای از افراد دارای معلولیت، نیازمندان و فرزندان آنان و همچنین اقشار آسیب‌پذیر استان ارایه می‌دهد و استمرار این کار حمایت و همراهی مردم خیراندیش، متعهد و نیکوکار را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: کمک‌های نقدی مردمی به مراکز دولتی بهزیستی در سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی، غیر نقدی ۷۴ درصد و خدماتی ۲۰ درصد و در جمع کل ۶۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

این مسئول همچنین گفت: کمک‌های مردمی به مراکز خیریه زیر نظر بهزیستی نیز طی سه ماهه امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد نقدی، ۲۰ درصد غیر نقدی و در جمع کل ۱۹ درصد رشد داشته است.

دهباشی پور با اشاره به افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، اضافه کرد: مشارکت‌های مردمی و جذب آن همواره یکی از برنامه‌های اساسی بهزیستی استان قزوین بوده و این سازمان برای ارایه خدمات هرچه بهتر، به کمک‌های مردمی نیازمند است.

وی یادآور شد: کمک‌ها با حفظ شان و کرامت انسانی در سریع‌ترین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، درمان، ازدواج و اشتغال افراد تحت پوشش از سوی این نهاد بین نیازمندان تحت پوشش توزیع می‌شود.

کد خبر 83158

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد