پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس روزنامه وزین خراسان

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی طی پیامی، سالروز تاسیس و فعالیت رسمی روزنامه وزین خراسان را به مدیرمسئول، سردبیر و کلیه خبرنگاران و کارکنان موسسه فرهنگی هنری خراسان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است؛

برادر ارجمند و فرهیخته، جناب آقای رضا خوراکیان

مدیرمسئول محترم روزنامه وزین خراسان

با سلام و درود

دیار خراسان از گذشته های دور علاوه بر وجود بارگاه منور رضوی، به علم و فرهنگ و ادب متّصف و مفتخر بوده است و در تثبیت این جایگاه  تاریخی منحصربفرد و غرورآفرین، شخصیت‌های تاثیرگذار و بی بدیلی نقش آفرینی کرده اند. حوزه نشر و رسانه نیز از این تاثیرگذاری بی بهره نبوده است و وجود « موسسه فرهنگی هنری و روزنامه خراسان» ، مصداق این ادعاست ؛ مجموعه ای بزرگ و فاخر که هم نام این دیار و پا به پای فراز و نشیب‌های تلخ و شیرین آن آمده است تا معمار بخش بزرگی از هویت تاریخی خراسان بزرگ باشد.

و امروز به پاس 74 سال تلاش، تفکر و تحول، سالروز تاسیس و فعالیت رسمی این  روزنامه وزین و جلیل را به تمام مدیران، خبرنگاران، نویسندگان و علاقه مندان و خوانندگان آن تبریک می گوییم.

امیدواریم این مجموعه فرهنگی ارزشمند و جریان ساز، به لطف خداوند و با همراهی و همبستگی هوشمندانه، متفکرانه و آینده نگرانه کلیه مدیران و کارکنان خستگی ناپذیر خود، همچون همیشه با اقتدار به پیش رفته و منشاء اثرات با برکت و تحول آفرینی در خطه خراسان و ایران سرفراز باشد.

مسعود فیروزی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی به مناسبت سالروز تاسیس روزنامه وزین خراسان

کد خبر 82402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد