تامین 400 جهیزیه مددجویان بهزیستی استان بوشهر از طرف منطقه ویژه اقتصادی پارس

اول ذی‌الحجه همزمان با سالروز ازدواج حضرت امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه ، تفاهم‌نامه تامین ۴۰۰ سری کمک جهیزیه مددجویان بهزیستی استان بوشهر بین این اداره کل و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به امضا رسید.

به گزارش خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر امروز اول ذی‌الحجه همزمان با سالروز ازدواج حضرت امام علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه ، تفاهم‌نامه تامین ۴۰۰ سری کمک جهیزیه مددجویان بهزیستی استان بوشهر با حضور دکتر حسین اسدی راد مدیر کل بهزیستی، دکتر سخاوت اسدی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس و مهندس عبدالرحیم قنبریان مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در محل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به امضا رسید.

دکتر اسدی راد مدیر کل بهزیستی استان گفتند: تقارن امضا این تفاهم‌نامه با سالروز پیوند آسمانی و ازدواج مولا علی (ع) و حضرت فاطمه را به فال نیک گرفته و این اقدام ارزشمند شرکای اجتماعی در بخش صنعت را ستودند. ایشان ابراز داشتند این اقدام هوشمندانه و خداپسندانه در راستای سفر مبارک دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم به استان بوشهر مصوب و اتخاذ گردید که الحمدالله بخش صنعت با مدیریت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و با مشارکت شرکت پتروشیمی جم در قالب مسئولیت های اجتماعی خود هزینه آن را تامین می نماید.

دکتر اسدی راد با بیان اینکه یکی از ابعاد مهم توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، توجه به فراهم آوردن زمینه‌های ازدواج برای جوانان است؛ افزود: توسعه و ترویج ازدواج آسان با اهداف تحکیم بنیان خانواده و کمک به جوانی جمعیت می تواند نقش بسزایی در ترویج این سنت حسنه را داشته باشد.

ایشان ضمن تشریح بخشی از خدمات تخصصی بهزیستی در سطح استان گفتند: یکی از اقدامات تخصصی و برنامه های پیشگیرانه بهزیستی ، فعال کردن مراکز مشاوره و مراکز ژنتیک در سطح استان با هدف سلامت و پایداری ازدواج ها و پیشگیری از معلولیت های ناشی از ازدواج فامیلی بوده است که با برنامه ریزی انجام گرفته در معاونت پیشگیری بهزیستی این استان همه این ۴۰۰ زوج ، در کنار بهره مندی از خدمات کمک هزینه ازدواج از دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج و اصول ومهارت‌های زندگی مشترک، بهره مند خواهند شد.

مدیر کل بهزیستی استان در ادامه گفتند: ظرفیت صنعت در استان بوشهر یکی از انعام الهی و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که می توان آن را بعنوان یک فرصت در جهت ارتقاء و توسعه رفاه یاد کرد و ارتباط دو سویه با جامعه پیرامونی خود دارد. ایشان گفتند الحمدالله بهزیستی در حال حاضر در کنار برنامه های حمایتی خود یکی از سازمانهای پویا و فعال در عرصه خدمات اجتماعی و تخصصی می باشد که می تواند نقش بسزایی در سلامت اجتماعی کارکنان و تلاشگران این عرصه در تعامل با صنعت مستقر در منطقه داشته باشد و اعلام نمودند این سازمان امادگی دارد تا در راستای ارتقاء سلامت روان و اجتماعی ، شاغلین حوزه صنعت همکاری نماید.

شایان ذکر است در این نشست معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان و نماینده بهزیستی استان در مسولیت های اجتماعی صنعت و رئیس بهزیستی شهرستان عسلویه مدیر کل بهزیستی استان را همراهی نمودند.

کد خبر 82298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد