کوهسرخ | اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در ۲۸ روستای شهرستان کوهسرخ

رئیس بهزیستی شهرستان کوهسرخ از برگزاری جلسه شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کوهسرخ،  نشست شورای توانبخشی مبتنی بر جامعه(CBR) در محل سالن اجتماعات شهرستان کوهسرخ و با حضورکارشناس cbr، مجری طرح مرکز مثبت زندگی ۱۱۸۸، تسهیلگران، بخشداربخش مرکزی و برود ، دهیاران ، شورای بخش مرکزی و بررود، رئیس آموزش وپرورش، نماینده بنیاد مسکن، نماینده فنی حرفه ای، نماینده شبکه بهداشت برگزار گردید.

رئیس اداره بهزیستی کوهسرخ در این جلسه گفت: باید زمینه و زیرساخت های لازم جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی، توانمندسازی، استقلال افراد دارای معلولیت ساکن در روستاها فراهم گردد. برای تحقق این مهم، بهزیستی از طریق ظرفیت‌ها، منابع و امکانات موجود در دهیاری ها و روستاها خدمات لازمه را به افراد دارای معلولیت ارائه می نماید.

علی حمیدی خاطر نشان کرد :در این طرح به افراد دارای معلولیت ساکن در روستاها خدمات تخصصی بر اساس مولفه های طرح cbr اعم از امرار معاش، سلامت، آموزش، مشارکت اجتماعی و  توانمندسازی ، همچنین آموزش های لازم توسط تسهیلگران میانی و محلی با مشارکت و همکاری دهیاری ها ارائه می‌گردد.

رئیس اداره بهزیستی کوهسرخ افزود: طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در ۲۸روستای این شهرستان اجرا می گردد که در حال حاضر ۶۵۰ معلول وخانواده هایشان از خدمات این طرح بهره‌مند می‌گردند.

کوهسرخ | اجرای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در ۲۸ روستای شهرستان کوهسرخ

کد خبر 81918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد