سبزوار | تجلیل از سه مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی در شورای اداری شهرستان سبزوار

با حضور فرماندار، معاونین، امام جمعه و مسئولین ادارات و در شورای اداری شهرستان سبزوار، از سه مرکز مشاوره تحت نظارت بهزیستی تجلیل شد.

دومین جلسه شورای اداری شهرستان سبزوار به ریاست ابراهیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی وزیارت استانداری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین دخانی مدیر کل اجتماعی استانداری خراسان رضوی، ائمه جمعه سبزوار و رودآب، اعضای شورای تامین و روسای ادارات، نهادها ودستگاه اجرایی شهرستان در فرمانداری سبزوار برگزار شد.

در این جلسه کیانی، رئیس اداره بهزیستی سبزوار با بیان اینکه بهزیستی به عنوان یک سازمان تخصصی در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی در کشور مؤثر است و به عنوان یک نهاد تأثیرگذار به شمار می‌رود گفت : این اداره با  انجام فعالیتهای تخصصی خود به ویژه در بخش پیشگیری از آسیب های اجتماعی طلاق، اعتیاد و ...  با برنامه های خاص و کاربردی به عموم و جامعه هدف خدمت ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی سبزوار، در پایان جلسه شورای اداری،   از ۳مرکز مشاوره تحت نظارت اداره بهزیستی سبزوار، مرکز طلوع آرامش، آتیه و مرکز یک روز خوب، با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 81874

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد