۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
اجرای پویش عید تا عید

رئیس اداره مشارکتهای مردی بهزیستی استان سمنان با اعلام شروع پویش عید تا عید در استان سمنان همزمان با سراسر کشور گفت: سال گذشته مردم خیر استان بیش از ۱۹۳ میلیارد ریال به بهزیستی استان مساعدت نقدی، غیرنقدی و خدماتی داشته اند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، رعنا سورمه با بیان اینکه سازمان بهزیستی هر ساله در ایام اعیاد ماه ذی الحجه پویش عید تا عید را از عید سعید قربان تا عید غدیر خم برگزار می کند، گفت: این پویش با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران در سراسر کشور با هدف تامین بخشی از نیازهای معیشتی خانواده های نیازمند تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان ها برگزار می شود.

وی افزود: در این پویش خیرین و مردم نیکوکار کشورمان می توانند نذورات و قربانی های خود را در عید قربان به جامعه هدف بهزیستی و از طریق ادارات کل بهزیستی استان ها، ادارات بهزیستی شهرستان ها و مجتمع ها و موسسات خیریه تحت پوشش سازمان بهزیستی اهدا کنند.

سورمه در خصوص کمک های مردم در سال گذشته گفت: مردم خیر استان بیش از ۱۹۳ میلیارد ریال به بهزیستی استان در قالب مساعدت نقدی، غیرنقدی و خدماتی اهدا شد که امیدواریم با همراهی و همیاری مردم خیر و نیکوکار استان امسال هم شاهد این کمک های خداپسندانه باشیم.

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی بهزیستی استان در خصوص نحوه مشارکت مردم و خیرین گفت: هم استانی ارجمند می توانند مساعدت های مالی خود را به حساب مشارکت ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  به شماره کارت : ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز و یا جهت اهدای کمک های غیر نقدی و خدماتی به نزدیک ترین اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود و به کارشناس مشارکت های مردمی در آن شهرستان مراجعه فرمایند.

کد خبر 81711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد