حضور مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز در بهزیستی استان

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین: بحمدالله با بهزیستی، خدمات و فعالیت های آن آشنا و از شرایط و جامعه هدف خاص آن مطلع هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، جلسه شورای فرهنگی با حضور حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان در محل اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در بهزیستی استان و تقدیر از خدمات و زحمات ارائه شده توسط تیم مدیریت و پرسنل این اداره کل به جامعه هدف ابراز داشتند: بحمدالله با بهزیستی، خدمات و فعالیت های آن آشنا و از شرایط و جامعه هدف خاص آن مطلع هستیم و باید بیش از پیش در ارائه خدمات به ایشان تلاش و کوشش کرد.

وی در ادامه سخنان خود گفتند: هیچگاه ما شاهد این نبودیم که نقص جسمی باعث محدودیت و بازدارنده ارتقاء عملکرد شخصی و اجتماعی افراد داری معلولیت شود تا در برخی از موارد توانایی های این افراد بیش تر از انسان های بدون نقص جسمی است و این نشانه عظم بزرگ و کوشش فراون ایشان دارد.

مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان یکی از راه های مهم و موثر در کاهش آسیب های اجتماعی را ارتقای معنویت در خانواده و جامعه بیان و افزودند: این موضوع در دنیای غرب و دیگر کشوره های جهان ثابت شده و ایشان بدنبال ساری و جاری کردن معنویت در بین افراد جامعه خود هستند و ما نیازمند برنامه ریزی دقیق و آینده نگرانه بیش از پیش در ارتقای سطح دینی و فرهنگی در بین جامعه و جوانان خود هستیم.

شمس الدین، معنویت را واجب و لازم دانسته و سرمایه گذاری و تقویت زیر ساخت ها را در این بخش را دارای برکات و ثمراتی در آینده برشمرده و اظهار داشتند: لازم است دین بیش از پیش وارد عرصه زندگی شود تا نتایج آن قابل مشاهده و ملوس شود.

ایشان در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر مجدد از همراهی و همکاری بهزیستی استان با ستاد اقامه نماز استان خواستار برگذاری نماز جماعت در ادارات بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شدند تا بتوان ضمن اجرای فریضه دینی به امورات مراجعین نیز به نحوه احسنت رسیدگی شود.

در ابتدای این جلسه دکتر محمود منطقی ضمن خیرمقدم به دبیر و کارشناس ستاد اقامه نماز استان، گزارشی از اهم اقدامات بهزیستی استان در حوزه فرهنگی داشته و افزودند: سازمان بهزیستی کشور یک سازمان فرهنگی و حمایتی است و هموراه سعی بر آن است که در کنار کلیه اقدامات اجرایی خود یک فعالیت فرهنگی نیز داشته باشد.

وی با اشاره به این مطلب که فعالیت های فرهنگی و مذهبی در بهزیستی حتی در ایام کرونا نیز اجرای شد اما با شرایط و دستورالعمل های ابلاغی گفت: برنامه های فرهنگی در بهزیستی استان در دو بخش پرسنلی و مددجویی برنامه ریزی و اجرا می شود تا بتوان در هر دو بخش به اهداف و برنامه های پیش بینی شده دست یافت.

منطقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین مشاور استاندار و دبیر ستاد اقامه نماز استان بمنظور حضور در بهزیستی استان، و دعوت از ایشان به جهت بازدید از مراکز بهزیستی، از برنامه های اجرایی در بخش فرهنگی در بهزیستی استان اجرا برنامه های فرهنگی تلفیقی با حضور پرسنل و مددجویان، اردوهای زیارتی و تفریحی، برگزاری محافل انس با قرآن و... بیان داشتند.

کد خبر 81362

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد