شاهرود | بازدید معاون دادستان استان از کمپ ترک اعتیاد بانوان

سرپرست بهزیستی شهرستان شاهرود: اعطای تسهیلات اشتغال و حمایت های بیمه ای از جمله اقدامات بهزیستی برای جلوگیری از بازگشت دوباره بهبودیافتگان به سمت اعتیاد است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب استان سمنان به همراه معاون دادستان های شهرستان های سمنان و شاهرود و سرپرست اداره بهزیستی از کمپ تبصره دو ماده ۱۶ بانوان استان بازدید کردند.

محمدتقی گلی معاون دادستان مرکز استان ضمن بازدید از نحوه خدمت رسانی به بانوان مقیم کمپ گفت:با ظرفیت ایجاد شده در این مرکز می توان بانوان متجاهر درگیر اعتیاد استان را ساماندهی کرد.

وی هدف از این بازدیدها را بررسی مشکلات و معضلات مددجویان کمپ های ترک اعتیاد، اصلاح روش ها و کمک به رفع نواقص عنوان کرده و افزود: برای ریشه کن سازی معضل اعتیاد می بایست تمام ارگان های ذیربط در کنار بهزیستی به وظایف قانونی خود عمل کنند.

حسن غربا سرپرست اداره بهزبستی شهرستان شاهرود از کمپ بهار سبز زندگی نوین به عنوان تنها کمپ بانوان استان نام برده و افزود:این مرکز با داشتن پزشک،روانشناس،مددکار و مددیار و ارائه خدمات تخصصی اقدام به درمان معتادین می نماید.

 این مقام مسئول اعطای تسهیلات اشتغال و حمایت های بیمه ای را از جمله اقدامات بهزیستی برای جلوگیری از بازگشت دوباره بهبودیافتگان به سمت اعتیاد برشمرد. 

کد خبر 80992

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد