مدیر کل بهزیستی کرمان : شناسایی – اولویت بندی و مدیریت مسائل اجتماعی باید در دستور کار تمامی سازمان ها قرار گیرد

اولین گروه کاری اجتماعی – فرهنگی استان با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمان ، مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولین در محل استانداری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان عباس صادق زاده مدیر کل بهزیستی و دبیر گروه کاری اجتماعی – فرهنگی استان گفت : این گروه باید هدایتگر برنامه های اجتماعی تمامی سازمان ها بوده و همچنین شناسایی ، اولویت بندی و مدیریت مسائل اجتماعی را در دستور کار قرار دهد .
صادق زاده با بیان اینکه مشکلات اجتماعی مختص ایران نیست و تمامی جوامع درگیر این مسائل می باشند ؛ اظهار داشت : با تدوین نقشه راه و داشتن برنامه های علمی به ویژه در مناطق آسیب پذیر می توان معضلات اجتماعی جامعه را شناسایی و مدیریت کرد.
وی خاطر نشان کرد :  کارگروه اجتماعی – فرهنگی باید بعد از بررسی و تایید هر یک از طرح ها و برنامه های حوزه اجتماعی پیشنهادی ادارات و سازمان ها برنامه عملیاتی را تنظیم کند
در ادامه زهرا موسی پور مدیر کل امور اجتماعی استانداری با تقدیر از بهزیستی کرمان برای تشکیل گروه کاری اجتماعی – فرهنگی استان گفت : تمامی ادارات و سازمان ها باید به حوزه مسائل اجتماعی ورود نموده و همچنین استانداری از طرح های ارائه شده در این حوزه حمایت می کند .
گفتنی است گروه کاری اجتماعی – فرهنگی ا کرمان به ریاست استانداری و دبیری بهزیستی استان تشکیل شده است که سازمان های عضو در سه گروه همکار – حامی و ناظر عهده دار وظایف مربوط شدند.

کد خبر 8050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد