نجف آباد | تقدیر از دختران خانه کودک و نوجوان شهید مرتضوی

همزمان با میلاد فرخنده حضرت معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت باحضور آقای قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد و جمعی از کارشناسان از دختران خانه مرتضوی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نجف آباد، در روز میلاد این بانوی بزرگوار، در محل شهربازی شهرستان، برنامه شاد و مفرحی  برای دختران برگزار و از دختران این مرکز تقدیر شد.

  در این برنامه، علیرضا قناعت کار ضمن آرزوی آینده ای روشن و پراز موفقیت برای دختران اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی ویژه و بی نظیر برای بهره گیری از معارف اهل بیت (ع) است و میلاد حضرت معصومه(س) که آغازگر دهه کرامت است، فرصت مناسبی برای تقدیر و تکریم دختران  می باشد.

وی در ادامه افزود: نام گذاری روزی به نام روز دختر در فرهنگ مایعنی اهمیت و ارج دادن به این عزیزان. انتظار می رود دختران عزیز ما نیز حضرت معصومه (س) و حضرت فاطمه(س) را الگوی خود قرار دهند و از این بزرگواران یاری جویند. این ایام فرخنده فرصتی ناب برای الگوگیری از منش این عزیزان است.

در این برنامه دختران مرکز ضمن دیدار صمیمانه با قناعتکار ومطرح نمودن مشکلات و مسائل خود، لحظات شاد و به یاد ماندنی در مجموعه شهربازی داشتند و در پایان نیز با اهدا گل از آنان و مربی ایشان، تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 80122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد