وام اشتغالزایی مددجویان بهزیستی از ۲۰ به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت

مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: وام اشتغالزایی مددجویان سازمان بهزیستی از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، افزایش وام اشتغالزایی به مددجویان از ۲۰ به ۵۰ میلیون تومان داریوش بیات نژاد مدیر کل بهزیستی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اعطای وام اشتغال به مددجویان سازمان بهزیستی اظهار کرد: درحال حاضر هیچ مشکلی در رابطه با پرداخت تسهیلات به مددجویان نداریم و مشکل اصلی عدم همکاری بانک‌ها است در خصوص اخذ ضمانت نامه و سختگیری‌های بی مورد زیاد از سوی آنها است.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته سقف پرداخت وام به مددجویان افزایش پیدا کرده است، گفت: در گذشته سقف وام پرداختی به مددجویان بهزیستی برای اشتغالزایی ۲۰ میلیون تومان بود که این رقم به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل بهزیستی استان تهران در رابطه با افزایش مستمری مددجویان بهزیستی گفت:افزایش پرداختی پرداختی در مستمری مددجویان به صورت کشوری اعمال می‌شود و در اختیار استان‌ها قرار ندارد.

بیات نژاد بیان کرد: سازمان بهزیستی به دنبال افزایش مستمری‌ها است و هر چه قدر هم پرداختی‌ها افزایش پیدا کند باز هم کم است، زیرا مطالبات جامعه هدف زیاد ومتنوع است.

وی افزود: به محض اینکه بودجه سازمان بهزیستی افزایش پیدا کند، افزایش مستمری مددجویان در سراسر کشور اعمال خواهد و به حساب آنها واریز خواهد شد.

کد خبر 7981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد