اهم عملکرد اداره پذیرش استان در سال گذشته

فلسفه وجودی اداره پذیرش و هماهنگی را ارائه خدمات، پاسخگویی و پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان دکتر منطقی مدیرکل، گزارشی از عملکرد اداره پذیرش و هماهنگی گروههای هدف در سال گذشته ارائه کرد.

منطقی در ابتدا فلسفه وجودی اداره پذیرش و هماهنگی را ارائه خدمات، پاسخگویی و پذیرش مددجویان در مراکز بهزیستی عنوان و قدمت و تاریخچه این اداره را به طول عمر سازمان بهزیستی بیان و این موضوع را نشان از اهمیت و جایگاه این اداره در سازمان بهزیستی برشمردند.

وی تعداد نامه های ورودی به این اداره در سال گذشته را ۵ هزار و ۴۵۳ نامه و تعداد درخواست و نامه های از طریق سامانه سامد را ۴۴۵، دفتر مقام معظم رهبری ۲۳، بهزیستی کشور۵۱، استانداری ۵۳ و نماینده ولی فقیه در استان را ۲ نامه بیان و افزودند: در راستای اجرای شدن دستورالعمل مدیریت شبانه مبنی بر ارائه خدمات به جامعه هدف در ۲۴ ساعت شبانه روز این اداره به تعداد ۳۴ نفر از مددجویان خدمات ارائه داشته است.

مدیرکل بهزیستی استان از برگزاری ۱۵۶ کمیته تخصصی توانبخشی و ۱۵ کمیته اجتماعی طی یک سال گذشته بمنظور ارائه خدمات تخصصی در این معاونت ها در اداره پذیرش و هماهنگی خبر داده و تصریح کردند: یکی از وظایف اداره پذیرش انتقال و دریافت پرونده مددجویان به استان های دیگر و استان سمنان است که در این راستا ۶۱ پرونده به استان سمنان ورود و ۸۵ پرونده مددجویی به استان های دیگر منتقل شده است.

منطقی یکی از اصلی ترین برنامه های اداره پذیرش و هماهنگی را برنامه ریزی بمنظور دیدار مددجویان با مدیران و معاونین بهزیستی اشاره داشته و گفتند: به همین منظور در سال گذشته ۷ هزار و ۵۹۲ نفر در قالب میز خدمت با مدیران بهزیستی استان دیدار و ۱۸۷ نفر نیز در برنامه هفتگی چهره به چهره با مدیرکل در اداره پذیرش دیدار داشته اند.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از رئیس، کارشناسان و رابطین اداره پذیرش در استان، راه رسیدن به اهداف پیش بینی شده را همدلی و همراهی در یک مجموعه بیان داشتند.

کد خبر 79247

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد