«کودکان حق دارند که حقوق خود را بشناسند»

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر گفت: اگر خواستار آینده ای بهتر برای کشور هستیم، باید بهترین ها را برای کودکان امروزمان فراهم کنیم.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، در پنجمین روز از هفته ملی کودک، جشنی به مناسبت گرامیداشت این هفته ویژه فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی استان بوشهر برگزار شد.

در این آیین که با حضور دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست بهزیستی استان، مریم آذرشب مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، عباس جمشیدی فرماندار شهرستان بوشهر و سمیه رسولی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، ویژه برنامه های شاد، جذاب، فرهنگی، هنری و ادبی برای این کودکان به همراه داشت .

دکتر علیرضا حاجیونی اظهار داشت: اینکه آینده این کودکان چگونه رقم بخورد بستگی به تلاش های امروز ما دارد. وی با بیان اینکه اگر خواستار آینده‌ای بهتر هستیم اکنون باید بهترین ها را برای کودکان فراهم کنیم، افزود: کودکان امروز آینده سازان فردای کشور هستند، پس حق دارند بهترین و مناسب ترین شرایط را برای رشد و بالندگی خود ببینند.

سرپرست بهزیستی استان عنوان کرد: کودکان باید حدود و حقوق خود را بخوبی بدانند و بشناسند و با دنیای پیرامون خود بدرستی آشنا شوند تا به قله‌های رفیع موفقیت برسند .

حاجیونی گفت: دولتمردان باید تلاش کنند کودکانی شاد، پرامید و خلاق تربیت کنند تا شاهد بازتاب تاثیرات مثبت این تغییرات در آینده‌ی کشور باشیم.

در این مراسم، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر نیز ضمن تبریک هفته ملی کودک توضیحاتی را از ظرفیتهای امروز شهرستان بوشهر در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، نظامی، فرهنگی دادند و از رشادت های دلاورمردان بوشهری طی دوره‌های مختلف تاریخی یاد نمودند و برای امیدهای آینده‌ی بوشهر، چشم‌اندازهای روشنی ترسیم نمودند. ایشان به ۱۰ نفر از کودکان حاضر که پاسخهای درست به سوالات مطرح شده توسط مجری داده بودند جوایز نقدی ارزشمندی اهداء نمودند.

لازم بذکر است در این آیین از کودکان برتر مدال‌آور تحت پوشش بهزیستی استان در زمینه های علمی ،فرهنگی ، ورزشی و مربیانشان تقدیر شد. در پایان از کارشناسان حوزه‌ی شبه‌خانواده حوزه امور اجتماعی بهزیستی شهرستانها نیز تقدیر بعمل آمد. این مراسم با بازدید از نمایشگاه هنرهای دستی کودکان به پایان رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 7924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد