تقویت روحیه ارزشی جهت کار و تلاش و انجام کار با وجدان را در بین کارکنان را جزء لاینفک فعالیت در بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان در نشست با کارکنان بهزیستی و مدیران، مددکاران و روانشناسان شاغل در مراکز تحت نظارت شهرستان کیار گفت: احاطه بر دستورالعمل ها و بخشنامه ها می تواند نظارت بر مراکز را تسهیل نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل بهزیستی استان در سفر به شهرستان کیار و در جمع کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی گفت: تقویت روحیه ارزشی جهت کار و تلاش و انجام کار با وجدان را در بین کارکنان را جزء لاینفک فعالیت در بهزیستی است.

نصیری در این نشست ضمن تاکید بر حساسیت کار در بهزیستی، افزود: همه ما بخاطر حرمت انسانها تمام توان خود را بکار می بریم تا بر اساس اصول و مبانی اسلامی و آنچه قانون تعیین کرده است؛ خدمات را به بهترین نحو به جامعه هدف ارائه نماییم.


وی با اشاره به اصول حاکم بر فعالیت های بهزیستی، از مددکاری به عنوان اصل اول در تمام فعالیتهای سازمان نام برد و اظهار داشت: دیدگاه مددکاری و توانمندسازی باید سرلوحه فعالیت تمام مراکز علی الخصوص مراکز مثبت زندگی قرار گیرد.شناسایی توانمندی‌های جامعه هدف به منظور برنامه‌ریزی موثر از مهمترین وظایف مددکاران می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: فعالیت های سازمان بهزیستی با همت همه نیروی انسانی در مراکز دولتی و غیر دولتی بسیار موثر خواهد بود و برای تحقق همه جانبه این موضوع، می طلبد کارکنان مراکز به ویژه مددکاران احاطه کامل به دستورالعمل های سازمان داشته باشند و با انگیزه و تلاش، راهکارهای توانمندسازی را در دستور کار قرار دهند.

بازدید از فعالیت های مرکز مثبت زندگی و بررسی نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف ، بازدید از خانواده ی دارای چند معلول و بازدید از طرح های اشتغال زایی شهرستان کیار از دیگر برنامه های سفر یکروزه مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان کیار بود.

کد خبر 79060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد