سفر مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان کیار

دیدار با مسئولین شهرستان، بازدید از طرح های اشتغال و برگزاری نشست با کارکنان مراکز دولتی و غیر دولتی از برنامه های سفر مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان کیار بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، علی نصیری در دیدار با فرماندار شهرستان کیار  با اشاره به خدمات ارزشمند بهزیستی در حوزه توانمندسازی، گفت: افراد جامعه هدف که دارای شرایط باشند در حوزه مسکن و اشتغال پشت نوبت نخواهند بود و این اداره کل در سال گذشته توانسته است با رشد بالایی خدمات رسانی کند.


نصیری افزود: در بحث مناسب سازی نیاز به مساعدت و همراهی فرمانداران در خصوص پیگیری جذب اعتبار مناسب سازی توسط ادارات می باشیم که می طلبد نظارت جدی در این خصوص صورت پذیرد.

سفر مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان کیار

مدیرکل بهزیستی استان در نشست با رییس دادگستری شهرستان کیار ضمن با اشاره به فعالیتهای بهزیستی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از تعامل این نهاد با بهزیستی تقدیر کرد.

سفر مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان کیار

نصیری در دیدار با امام جمعه کیار گفت: امامان جمعه به عنوان عضو اصلی شورای مشارکتهای مردمی، مامنی هستند که مردم با اعتماد به آنها بسیار مثمر ثمر هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی، امام جمعه شهرستان کیار نیز با تقدیر از خدمات بهزیستی در حوزه آموزش پیشگیری از آسیب های اجتماعی در مدارس و مجامع عمومی، گفت: آموزشهای ترک اعتیاد، آشنایی با آسیب های اجتماعی جهت توانمندسازی جامعه هدف به منظور خروج از چرخه حمایتی باید سرلوحه فعالیتها قرار گیرد.

سفر مدیرکل بهزیستی استان به شهرستان کیار

کد خبر 79058

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد