تایید نهایی ۳۲۰ مددجوی تحت حمایت بهزیستی در شرق استان در طرح نهضت ملی مسکن

دکتر محمود منطقی با مهندس عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان را رعنا سورمه معاون مشارکت‌های مردمی و مسکن بهزیستی استان و مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی همراهی می کردند که دو طرف پیرامون چگونگی تامین مسکن مددجویان در پروژه طرح نهضت مسکن ملی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 دکتر منطقی با اشاره به تایید اسامی ۳۲۰ مددجوی ثبت نام شده در طرح مسکن ملی گفت: مسکن و اشتغال پایدار دو هدف سازمان بهزیستی کشور در ارتقای سطح زنگی فردی و اجتماعی جامعه هدف است که لازم تحقق این اهداف استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی است 

وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری اداره راه و شهرسازی بمنظور ارتقای سطح خدمات به جامعه هدف افزوند: در صورت تخصیص پروژه از سوی اداره راه و شهرسازی، سازمان بهزیستی عملیات واریز کمک هزینه بلاعوض مسکن به حساب مددجویان را در دستور کار قرار می دهد .

مهندس عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان ضمن ابراز امیدواری جهت رفع مشکلات و واگذاری واحدها در آینده ای نزدیک گفت: عملیات تحویل زمین به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به عنوان مجری طرح نهضت ملی مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد انجام و تجهیز کارگاه توسط این قرارگاه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) عملیات ساخت ۱۰۷۲ واحد مسکونی را ویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شهرک خاوران شهرستان شاهرود انجام خواهد داد و این دو نهاد می توانند نسبت به معرفی افراد واجدشرایط اقدام کنند.

ایشان از آمادگی راه و شهرسازی در خصوص واگذاری زمین رایگان در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر بسطام، کلاته خیج و بیارجمند به مددجویان خبر داد. بازدید از پروژه های در دست احداث طرح نهضت ملی مسکن برنامه پایانی این نشست بود.

کد خبر 78621

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۹
    0 0
    علی علایی هستم تخت پوشش بهزیستی بیکار هستم خودم از طریق بهزیستی به مسکن ثبت نام کردم تو سیستم زده تایید نهایی آیا یعنی بهزیستی تایید کرده

    پاسخ سایت: لطفا با شماره 023-31989934 تماس بگیرید

خدمات الکترونیک پرکاربرد