شاهرود | حضور رئیس اداره بهزیستی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان

جهانسیر:ارتباط بهزیستی و آموزش و پرورش رابطه تنگاتنگ و مثمرثمری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مسعود جهانسیر رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که به ریاست ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان و با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و دیگر اعضا در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش تشکیل شد، حضور یافت.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش، ارتباط بهزیستی و آموزش و پرورش را رابطه تنگاتنگ و مثمرثمری دانسته و اظهار داشت: همکاری مشترک در زمینه اجرای برنامه های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی نوجوانان در فضای مدرسه و خانواده با همکاری اورژانس اجتماعی، اجرای برنامه های مشترک طرح های پیشگیری از معلولیت ها در کودکان، اجرای برنامه های پیشگیری از تنبلی چشم کودکان ۳ تا ۵ سال و شنوایی سنجی کودکان در مهدهای کودک از جمله مباحث مهمی است که تعامل دو دستگاه را می طلبد.

مسعود جهانسیر با اشاره به ارائه خدمات مستمر و غیر مستمر به دانش آموزان تحت حمایت بهزیستی ادامه داد: دانش آموزان با نیازهای ویژه چنانچه اقدام به تشکیل پرونده در بهزیستی نموده باشند مشمول دریافت وسایل کمک توانبخشی جهت دستیابی به حداکثر سطح بازتوانی، استقلال فردی، حرفه ای و اجتماعی خواهند بود و بهزیستی نهایت همکاری را در این زمینه با دانش‌آموزان و خانواده ها خواهد داشت.

در ادامه سید محمد موسوی معاون مدیرکل و رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود ضمن اشاره به اهداف مشترک بهزیستی و آموزش و پرورش از حمایت های بهزیستی تقدیر داشته و عنوان کرد:امیدواریم با همکاری و تعامل بیشتر، شاهد حضور فعال دانش آموزان دارای معلولیت در تمامی عرصه های آموزشی باشیم. اعطای احکام اعضای شورا پایان بخش این نشست بود.

کد خبر 77977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد