تخصیص و پرداخت ۳میلیارد ریال سبد کالای نقدی به جامعه هدف بهزیستی استان

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف اداره کل بهزیستی استان سمنان هدف از پرداخت نقدی بجای تهیه و توزیع سبد کالا را قدرت انتخاب جامعه هدف پیرامون نیازهای معیشتی خود عنوان داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، تخصیص و پرداخت ۳میلیارد ریال در قالب سبد نقدی ماه مبارک رمضان به جامعه هدف تحت حمایت انجام شد.

هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف اداره کل بهزیستی استان با اعلام این خبر به روابط عمومی گفت: با  توجه به تقاران ماه رمبارک رمضان و سال جدید و تصمیم تیم مدیریت، سبد کالا ویژه این ایام بصورت نقدی، به جمعی از خانوارهای تحت حمایت تخصیص و پرداخت شد.

وی با بیان این مطلب که این مبالغ در قالب تخصیص در اختیار شهرستان های تابعه قرار گرفته است تا پس از مراحل اداری به حساب سرپرستان خانوارها واریز گردد افزوند: یکی از اهداف مهم در سازمان بهزیستی تامین معیشت خانوارهای تحت حمایت است و این امر در ایام مختلف سال بصورت موردی انجام می شود.

اندرخور هدف از پرداخت نقدی بجای تهیه و توزیع سبد کالا را قدرت انتخاب جامعه هدف پیرامون نیازهای معیشتی خود بیان و ابراز داشتند: هم اکنون بهزیستی استان سمنان همزمان با سراسر کشور در حال اجرای پویش یک افطار ساده ویژه مراکز تحت نظارت می باشد مه هم استانی های خیر محترم می توانند بمنظور شرکت در این پویش می توانند مساعدت های مالی خود را به حساب مشارکت ها مردمی بهزیستی استان نزد بانک مرکزی  به شماره کارت : ۸۰۳۵-۷۳۴۱-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز و یا جهت اهدای کمک های غیر نقدی به نزدیک ترین اداره بهزیستی شهرستان محل سکونت خود مراجعه فرمایند.

کد خبر 76496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد