در رسانه | برگزاری پویش عید رمضان در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: همزمان با ایام عید نوروز، پویش عید رمضان، به‌منظور تهیه مواد غذایی و اقلام ضروری برای جامعه تحت هدف بهزیستی استان برگزار می‌شود.

علی دهباشی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بالغ بر ۸۴۸ میلیون و ۴۹۳ هزار تومان اعتبار نقدی به واسطه مشارکت‌های مردمی برای مددجویان بهزیستی، جلب و جذب شده است.

وی با بیان اینکه، از ابتدای سال جاری تاکنون، این اداره کل از سوی خیرین قزوینی اقدام به جذب و جلب اقلام غیر نقدی نیز داشته است، عنوان کرد: مشارکتهای مردمی در این زمینه بالغ بر هفت میلیارد و ۳۴۶ میلیون و ۳۸۷ هزار تومان بوده است.

مدیرکل بهزیستی قزوین بیان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون، برای ۳۴۳ نفر از زوج های قزوینی که تحت پوشش بهزیستی بودند، جهیزیه تامین شد که این اقدام نیز توسط مشارکت‌های مردمی محقق شد.

وی ادامه داد: به هر زوج ۴۵ میلیون تومان اهدا شد که در مجموع ۳ میلیارد تومان در این زمینه تامین اعتبار شده است.

دهباشی‌پور بیان کرد: خیرین استان قزوین، بازوان توانمند بهزیستی در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند و همیشه این اداره کل را مورد عنایت قرار دادند. به رسم هر سال همزمان با ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان، پویش عید رمضان، به‌منظور تهیه مواد غذایی و اقلام ضروری برای جامعه تحت هدف بهزیستی استان برگزار می‌شود که از خیرین استان دعوت می‌شود، در این کار انسان دوستانه نیز طبق سنوات گذشته پای کار باشند.

وی در پایان گفت: خیرین علاقه‌مند به شرکت در پویش عیدانه می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را به شماره حساب ۴۱۷۷۰۳۴۵۴۱۹۰۲۷۱۲ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۶۰۸۳۸۰۸۸ واریز و همچنین می‌توانند با گرفتن کد دستوری #۱۲۳* اقدام به پرداخت وجه کنند. برای کمک‌های غیرنقدی نیز، خیرین می‌توانند به نزدیکترین اداره بهزیستی شهرستان سکونت خود در واحد مشارکت‌های مردمی مراجعه کنند.

کد خبر 75093

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد