برگزاری کمیته هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان

برگزاری بیستمین کمیته هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان به ریاست مدیرکل دفتر فنی استانداری و به دبیری مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان بیستمین کمیته هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان به ریاست ترکمانی مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل ترافیک استانداری و به دبیری محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان و با حضور کارشناس مناسب سازی بهزیستی و کلیه اعضاء عضو  کمیته در سالن ساختمان شماره دو استانداری برگزار شد.

ترکمانی مدیرکل دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک استانداری با حضور در کمیته مناسب سازی ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به کلیه دستگاههای اجرایی و تقدیر و تشکر ویژه از مدیرکل بهزیستی از پیگیری امور محوله با اشاره به اینکه  تسهیل گری حضور افراد دارای معلولیت در جامعه برای ما اهمیت بسزایی دارد افزودند: در ارائه خدمات شهری، شهرداری ها موظف هستند تا وسائل نقلیه مناسب سازی شده را در اختیار جامعه هدف معلولین قرار داده تا شرایط رفت و آمد برای ایشان مناسب گردد و همچنین اقدامات اجرایی را برای مناسب سازی معابر عمومی بمنظور حضور معلولین و جانبازان و ... بیش از پیش عملیاتی نماید .

وی در ادامه با تاکید براهمیت مناسب سازی گفت: کلیه دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها با هماهنگی ستاد پیگیری مناسب سازی چک لیستی را تهیه و تدوین نمایند و با رصد معابر و اماکن عمومی گزارشی را از وضعیت مناسب سازی در ورودی و خروجی بانک ها، مساجد و مراکز درمانی و... ارائه نمایند.

در ابتدای این جلسه دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از وجود دغدغه در امر مناسب سازی جناب آقای ترکمانی و پیگیری و حضور بموقع دیگر نمایندگان دستگاه ها در جلسات گفتند: هدف ما از برگزاری این جلسات رسیدگی به حل مشکلات افراد دارای معلولیت و ایجاد مناسب سازی فضاهای شهری است که تحقق این امر با همراهی و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و آحاد مردم محقق می شود .

منطقی با تاکید بر دستگاه های عضو ستاد بمنظور تلاش برای بکارگیری راهبردهای عملیاتی موثر در موضوع مناسب سازی ادامه دادند: آنچه برای ما اهمیت دارد، هم‌افزایی بین دستگاه‌ها در حوزه مناسب سازی است و انتظار می رود مصوبات جلسات از سوی اعضاء پیگیری تا بتوان با ترسیم راه مشخص، اقدامات اجرایی موثر و گام های پایداری در این موضوع برداشت .

 در ادامه کلیه دستگهاهای اجرایی عضوء در کمیته به ارائه گزارش و عملکرد پرداختند .

کد خبر 75003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد