برگزاری شورای اداری بهزیستی استان

این جلسه با هدف جمع بندی و برنامه ریزی اعتبارت، احصاء و جمع بندی مسائل و مشکلات با توجه به نزدیکی پایان سال برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای اداری به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ستادی و شهرستانی در سالن شهید فیاض بخش ستاد برگزار شد .

منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای اداری در ارائه خدمات مطلوب به توانخواهان در سطح استان، هدف از برگزاری این جلسه را جمع بندی و برنامه ریزی اعتبارت، احصاء و جمع بندی مسائل و مشکلات با توجه به نزدیکی پایان سال است بیان داشتند .

وی با تاکید به برودت و سرمای هوا در روزهای اخیر خواستار پیش بینی های لازم در مراکز به ویژه مراکز شبانه روزی شده و افزودند: یکی از اقدامات اجرای حائز اهمیت در فعالیت های بهزیستی نظارت بر مراکز غیردولتی است و نباید این نکته مهم در این بخش فراموش شود، حضور در مراکز بر دو محور نظارتی و حمایتی اجرا شود، در سایه قانون و رعایت دستورالعمل ها باید جنبه حمایتی از مراکز نیز فراموش نشود .

مدیرکل بهزیستی استان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های مراکز تحت نظارت در بخش های سازمانی ادامه دادند: انتظار می رود نهایت استفاده از صندوق بیماران خاص در درمان مدجویی صورت پذیرد تا بتوان در بخش درمان گام موثر و پایداری برداشته شود .

منطقی در پایان سخنان خود تکریم ارباب رجوع را اوجب واجبات بیان و پیگیری پروژه های عمرانی نیمه کار را از الویت مهم در سال آینده برشمردند که این امر باید بر حسب اهمیت طبقه بندی و برنامه ریزی لازم بمنظور تکمیل آن انجام شود .

کد خبر 74259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد