شاهین شهر و میمه | جلسه روشنگری جهاد تبیین در بهزیستی برگزار شد

جلسه جهاد تبیین خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور مسیب نجیمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و پرسنل شاغل در اداره بهزیستی شاهین شهر  در محل سالن جلسات اداره برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی،  محمد حسین قربانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه  ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های اداره بهزیستی شهرستان در سال جاری، گفت: یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند آسایش و امنیت را در کشور ایجاد کند روشنگری مسائل مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای تمام افراد جامعه می‌باشد. 

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در خصوص تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در اغتشاشات چند ماه گذشته روشن شد بسیاری از مردم به دستاوردها و اقداماتی که پس از انقلاب انجام گرفته است آشنا نیستند و روی این موضوع کم کار شده است لذا وظیفه مهمی داریم تا در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش نماییم.

مسیب نجیمی با بیان اینکه؛ دستاوردهای انقلاب در یک نمای کلی به دو دسته کیفی و کمی تقسیم می‌شود؛ افزود: مردم بیشتر در مصاحبه‌های دولتمردان، دستاوردهای کمی را شنیده‌اند در حالیکه دستاوردهای کیفی نیز به تبیین نیاز دارد.

وی دستاوردهای کیفی انقلاب اسلامی را به شش دسته دستاوردهای زیر بنایی، اساسی، داخلی، منطقه‌ای، تاریخی و بین‌المللی تقسیم کرد و به تبیین دستاوردهای کیفی انقلاب پرداخت.

شاهین شهر و میمه | جلسه روشنگری جهاد تبیین در بهزیستی برگزار شد

کد خبر 74211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد