تاسیس صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج

این صندوق بمنظور جبران بخشی از هزینه های درمان این بیماران و کاهش پرداخت از جیب از ابتدای مهرماه سال جاری تاسیس شده است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان صندوق بیماریهای خاص و صعب العلاج در بیمه سلامت ایران تاسیس شده است .

معصومه میراج معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان سمنان با اعلام این خبر گفت : این صندوق بمنظور جبران بخشی از هزینه های درمان این بیماران و کاهش پرداخت از جیب از ابتدای مهرماه سال جاری تاسیس شده است .

وی افزود: بیماران خاص ، صعب العلاج و نادر تحت حمایت بهزیستی استان سمنان می توانند اسناد هزینه ای مازاد بر بیمه پایه و تکمیلی مرتبط با بیماری خود را از ابتدای مهرماه سال جاری به ادارات بیمه سلامت استان / شهرستان جهت دریافت هزینه ارائه نمایند.

میراج  مشمولین این صندوق را شامل کلیه بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ایران و تامین اجتماعی بیان و تصریح کردند:  این بیماران با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری (شهروندی)به آدرس www.bimehsalamatiranian.ir  می توانند از ثبت بیماری خود در سامانه بیماریهای نادر وزارت بهداشت مطلع شده و در صورت عدم ثبت بیماریهای ذکر شده ، با انتخاب گزینه "درخواست حمایت" نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

معاون توانبخشی بهزیستی استان ضمن تقدیر از این اقدام ارزشمند بیمه سلامت گفتند: بدیهی است بعد از ثبت در سامانه ها و تایید بیماری ، افراد تحت حمایت از اعتبارات این صندوق بهره مند خواهند شد .

کد خبر 74117

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرام کاکاخانی IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    چی

    پاسخ سایت: متن خبر مطالعه شود

خدمات الکترونیک پرکاربرد