دامغان | برگزاری شورای معاونین در شهرستان

یبلذفغایغفعث5عص56ع

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای معاونین به ریاست مدیرکل، معاونین و روسای ستادی به میزبانی اداره بهزیستی شهرستان دامغان برگزار شد.

دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و خدمات ارائه شده در ایام دهه فجر و پیش رو بودن مبعث حضرت رسول اکرم تقدیری را از خدمات و زحمات کلیه همکاران به ویژه اعضای شورای معاونین داشته و تشکر ویژه ی را از میزبانی اداره بهزیستی شهرستان دامغان داشته و افزودند : یکی از اهدف اصلی در سال آینده تدوین و برنامه ریزی در پرداختی پرسنل است و ما در این امر بدنبال تعادل ما بین همکاران هستیم تا بتوانیم گوشه ی از زحمات و خدمات ایشان را جبران نمایم .

وی با بیان این مطلب که هدف اصلی در تعال پرداختی ها فی ما بین پرسنل ایجاد انگیره است افزودند : باید با تدوین درست و صحیح برنامه ها در حوزه پرسنلی در دو بخش مالی و غیرمالی شامل برنامه های فرهنگی تفریحی ایحاد انگیزه کرد که چه بسا برخی از برنامه های نادرست باعث انگیزه کشی خواهد شد تا ایجاد انگیزه .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان ادامه داد : پروژه های نیمه کاره مسکن و عمرانی در بخش دولتی باید در سال آینده الویت قرار گیرند، در این بخش نیاز است با بررسی و الویت بندی پروژه ها اقدامات اجرایی بمنظور تکمیل انجام شود .

وی ضمن تقدیر و تشکر مجدد از میزبانی شهرستان دامغان در پایان سخنان خود تاکید بر بررسی اعتبارات مالی با توجه به نزدیکی پایان سال شده و خواستار تکمیل اسناد مالی و صفر کردن اعتبارات شدند .

در این جلسه ابوالقاسم خطیب زاده رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان ضمن خوش آمدگویی و تقدیر از برگزاری جلسه شورای معاونین در شهرستان، گزارشی از اهم اقدامات اجرایی در شهرستان و مصوبات جلسه قبلی ارائه و در ادامه به مطرح کردن مسائل و مشکلات پیش روی بهزیستی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف پرداختند.

در ادامه جلسه معاونین و روسای ستادی گزارشی از بازدید میدانی در شهرستان داشته و پیگیر عملکرد حوزه کاری خود در شهرستان بوده و به مطرح کردن سوالاتی پرداختند که توسط رئیس شهرستان پاسخ داده شد  .

کد خبر 74095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد