آیین تجلیل از عوامل اجرایی هفته گرامیداشت افراد دارای معلولیت

دکتر محمود منطقی : بازتاب برنامه های هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت در تغییر نگرش مدیران کل دستگاه های اجرایی و اعلام آمادگی خیرین استانی، اتفاقات خوب و مثبتی را در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف رقم زده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، آیین تجلیل از عوامل اجرایی هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت با حضور مدیرکل و  معاون توانبخشی بهزیستی استان برگزارشد.

دکتر محمود منطقی  ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت شهرستان ها در اجرای برنامه های هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت گفت :

بی تردید محوریت کلیه برنامه ها در راستای ارتقای فرهنگ عمومی، تغییر نگاه اجتماعی و تلاش برای حضور بیشتر معلولین بوده و در برنامه های آتی نیز معرفی و تبیین توانمندی های افراد دارای معلولیت به جامعه با هدف درک و پذیرش آنان، تجلیل از دستاوردها و مشارکت‌های افراد دارای نیازهای ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد : دستگاه ها و نهادهای مختلف از قبیل رسانه ها با  اقداماتی که در جهت معرفی چهره‌های موفق و برتر جامعه معلولین خواهند داشت زمینه تحقق این شعار که معلولیت ناتوانی نیست را فراهم خواهندکرد و دربرنامه های امسال ما شاهد بازخورد و انعکاس این مطلب از سوی اصحاب رسانه بودیم.  

همچنین : رسانه با فرصت هایی که برای افراد دارای معلولیت در جامعه فراهم خواهد کرد موجبات افزایش سطح آگاهی در شناسایی ظرفیت آنان و ایجاد ارتباطی متقابل و  به دور از محدودیت های جسمی بین همه کسانی است که بتوانند در زمینه ی مطالبه گری، توجه به مسائل و مشکلات اساسی معلولین محتواهای ارزشمند و تأثیرگذاری خلق کنند.

دکتر منطقی افزود : بازتاب برنامه های هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت در تغییر نگرش مدیران کل دستگاه های اجرایی و اعلام آمادگی خیرین استانی، اتفاقات خوب و مثبتی را  در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف رقم زده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران پرتلاش حوزه روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اذعان داشت : خلاقیت، نوآوری و تغییر نگاه مردم نسبت به جامعه هدف، از هنرهای روابط عمومی است و بحمدالله با تلاش های بیش از پیش  همکاران حوزه روابط عمومی تاکید بر مشارکت و حضور پررنگ تر توانخواهان دارای معلولیت در اجرای برنامه های آتی مورد توجه قرار خواهد گرفت.  

مدیرکل بهزیستی استان در پایان : بی شک با درایت، حمایت و همدلی شما و در سایه خرد جمعی می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر امید را برای جامعه هدف سازمان بهزیستی متصور شد. ازدرگاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور، نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت دارم.

در پایان این جلسه نیز از عوامل اجرایی هفته ملی گرامیداشت افراد دارای معلولیت با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر 70545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد