در رسانه| بهزیستی ایلام از خانوارهای چند قلو حمایت می کند

ایلام رویداد |مدیرکل بهزیستی ایلام از حمایت این نهاد از خانواده های دارای فرزند چندقلو در استان خبر داد.

به گزارش ایلام رویداد؛ حسین نورعلیوند اظهار داشت: این اقدام در راستای سیاست‌های افزایش نرخ جمعیت، کاهش مشکلات مالی خانواده‌ها و جلوگیری از پیری جمعیت انجام و این خانواده‌ها از حمایت‌های مستمر و غیر مستمر بهزیستی برخوردار می‌شوند.

وی افزود: یکی از مهمترین حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌ها برقراری مستمری بوده که در این زمینه مستمری این خانواده‌ها برقرار شده است.

مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه یکی از اقدام‌های مهم دولت سیزدهم حذف دهک درآمدی برای برقراری مستمری خانواده‌های چند قلو بوده، افزود: برای برقراری مستمری خانواده‌های دارای فرزند دو قلو باید این افراد زیر دهک هفت باشند، ولی برای خانواده‌های دارای فرزند سه قلو به بالا محدویت دهک درآمدی برداشته شده است.

نورعلیوند بیان کرد: مستمری این خانواده‌ها از بدو تولد تا سن ۶ سالگی کودک برقرار خواهد شد.

وی اظهار کرد: علاوه بر برقراری مستمری خدماتی نظیر توزیع شیر خشک، پرداخت تسهیلات اشتغال، خدمات مشاوره ای، کمک‌های موردی و … به این خانواده‌ها از طریق این اداره کل ارایه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی ایلام از خانواده‌های دارای فرزند دو قلو و بالاتر در استان خواست به منظور حمایت و بهره مندی از خدمات این اداره کل پس از اخذ دهک درآمدی به منظور برخورداری از خدمات این اداره کل به ادارات بهزیستی شهرستان‌های سراسر استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 70171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد