مهدیشهر | برگزاری شورای فرهنگی بهزیستی استان

یکی از وظایف سازمان بهزیستی ارتقاء سلامت اجتماعی در جامعه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان جلسه شورای فرهنگی با حضور رئیس و دبیر شورای فرهنگی استان و کارشناسان شهرستان های تابعه به  میزبانی اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر برگزار شد .

ربابه گلوردیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر ضمن تبریک میلاد باسعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت : هفته وحدت فرصت مناسبی است تا همه مسلمانان میثاق ها را مستحکم ، پیمان ها را استوارتر و بر وحدت هر چه بیشتر مذاهب اسلامی تاکید نمایند .

در این نشست که با هدف تبادل نظر و هم اندیشی کارشناسان در راستای تبیین برنامه ها و فعالیت های حوزه فرهنگی تشکیل گردید ، دبیر شورای فرهنگی بهزیستی استان ضمن تشکر از زحمات کارشناسان شهرستانی گفت : امور فرهنگی حجم گسترده ای از فعالیت ها را در سازمان شامل می شود و از جمله اهدافی که برای امور فرهنگی در نظر گرفته شده می توان به ستاد اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، مناسبت های ملی و مذهبی و اردوهای جهادی اشاره نمود.

در ادامه ربابه عربی در تشریح اهداف سازمان از اجرای طرح تشکیل هیئت های اجتماعی افزود : از آنجا که یکی از وظایف سازمان بهزیستی ارتقاء سلامت اجتماعی در جامعه است ،کارشناسان با همکاری مراکز و موسسات و بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی در اجرای این طرح برای توانمندسازی جامعه هدف از جمله بانوان سرپرست خانوار ... برنامه ریزی های لازم را داشته باشند .

در پایان از یکی از کارگاه های اشتغال گروه همیار بانوان سرپرست خانوار در شهرستان پیرامون طرح تشکیل هیئت های اجتماعی بازدید به عمل آمد .

کد خبر 67195

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد