مدیرکل بهزیستی استان با مدیرامور شعب بانک ملی دیدار و گفتگو کرد

مدیرکل بهزیستی استان از همکاری ۱۶ بانک عامل با این اداره کل در پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف خبر داده .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، دکتر منطقی مدیرکل به همراه معاونین پشتیبانی و مشارکت های مردمی، اشتغال و مسکن با شادمهر مدیرامور شعب بانک ملی استان دیدار و گفتگو کرد.

منطقی در این دیدار ضمن تقدیر از فراهم تعیین وقت این ملاقات و تشکر از مدیرامور شعب و پرسنل بانک ملی در همراهی و همدلی در ارائه خدماتن مطلوب به جامعه هدف ابراز داشتند : با توجه به شرایط اقتصادی میزان فشار سختی و مشکلات بر جامعه هدف بهزیستی بیش از پیش شده است و در این شرایط یکی از امیدهای ایشان حمایت و همراهی سازمان بهزیستی کشور است.

وی افزود : در این شرایط سازمان بهزیستی بمنظور کاهش بخشی از مسائل و مشکلات جامعه هدف خود نیازمند همراهی و همکاری برون سازمانی است که یکی از موثرترین سازمان ها و دستگاه ها در این بخش بانک ها می باشند.

منطقی در ادامه یکی از راههای برون رفت جامعه هدف از این شرایط را توانمندسازی عنوان و موثرترین راه پیشنهادتی در این موضوع را اشتغال بیان و اظهار داشتند : با ایجاد اشتغال پایدار می توان جامعه هدف را توانمند و بخش عمده ی از مشکلات ایشان را مرتفع کرد که یکی از عاملین موثر در امر اشتغال مددجویی پردات تسهیلات آسان و بلند مدت توسط بانک ها می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان از همکاری ۱۶ بانک عامل با این اداره کل در پرداخت تسهیلات اشتغال به جامعه هدف خبر داده و سخنان خود را در بخش،  شرح وظایف سازمان، علمکرد بهزیستی استان در شش ماهه ابتدایی سال، پرداخت تسهیلات به جامعه هدف، همکاران، مراکز و تفاوت نوع و جنس ارائه خدمات در بهزیستی با دیگر نهادهای حمایتی ادامه دادند.

پیش از ایشان شادمهر مدیرامور شعب بانک ملی استان ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه در بانک ملی، خدمات این اداره کل را شایان و قابل تقدیر دانستند.

شادمهر اصل و مبنای رابطه بانک ملی با بهزیستی را همراهی و همکاری عنوان و گزارشی از روند پرداخت تسهیلات به عموم جامعه و جامعه هدف بهزیستی بیان و آمادگی خود را بمنظور ارتقای سطح همکاری ها اعلام داشتند.

در ادامه این جلسه معاونین پشتیبانی و مشارکت های مردمی در خصوص پرداخت و دریافت تسهیلات، دریافت کد دستوری، پیگیری تخصیص اشتغال و ودیعه مسکن و دیگر موضوعات مربوطه به بحث و گفتگو پرداخته و مقرر گردید تا تفاهم نامه های گذشته ادامه و بمنظور ارتقای سطح همکاری ها تفاهم نامه های جدید منعقد گردد.

کد خبر 67193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد