شاهرود | تقدیر از همکار روشندل به مناسبت روز جهانی نابینایان

رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود : فلسفه وجودی این روز تکریم انسانهایی است که همت و تلاش را به معنای واقعی به ظهور رسانده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز جهانی عصای سفید مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود طی مراسمی از همکار روشندل تجلیل نمود.



در این دیدار صمیمی مسعود جهانسیر ضمن پاسداشت تلاش های صمیمانه همکاران روشندل گفت:همکاران روشندل به رغم محدودیت جسمی با تمام وجود امور محوله را انجام می دهند که این مهم ستودنی است.



وی ضمن تبریک روز جهانی نابینایان با اشاره به اینکه معلولیت به معنای محدودیت نیست گفت:فلسفه وجودی این روز تکریم انسانهایی است که همت و تلاش را به معنای واقعی به ظهور رسانده اند.



جهانسیر ادامه داد:جوامع نابینایان و تشکل های آنان که در شهرستان شاهرود نیز از موسسات فعال می باشند می بایست نقش محوری در تدوین و اجرای برنامه های مختلف برای روشندلان را داشته باشند.



ایشان همکاری اینگونه تشکل ها با سازمان بهزیستی را در شناسایی توانایی نابینایان، آموزش و مهارت آموزی،اشتغال زایی و ....را بسیار مهم دانست.


در این مراسم با اهدای لوح سپاس از همکار روشندل تقدیر و ایشان برخی مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان نمود و مقرر شد در جهت رفع آنها اقدامات ممکن انجام شود.

کد خبر 66789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد