پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز جهانی نابینایان

۲۳مهر ماه مصادف با ۱۵ اکتبر مصادف روز جهانی نابینایان روز به رسمیت شناختن استقلال و حقوق نابینایان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان: دکتر محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت روز جهانی نابینایان پیام تبریک صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

سلام به نابینایان عزیزی که تپیدن قلب زندگی و زدن نبض طبیعت را احساس می کنند، آنانی که در زلال شعور و صفای فطرت خدایی، جلال و جمال جهاندار جان آفرین را می نگرند و با چشم دل با همه کس و همه چیز سخن می گویند و حتی با تعمق در گردش حکیمانه ی چرخ روزگار، به میهمانی همه نشانه های خلقت می روند و با بهره گیری از سرچشمه ی زلال معارف و وظیفه شناسی، قدرت و نعمت الهی را به تماشای تامل و تفکر همگان دعوت می نمایند.

نابینایان عزیز این مرز و بوم کهن اسلامی با تکیه بر نیروی اراده، پشتکار و خلاقیت، در عرصه های مختلف علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... همیشه مایه سرفرازی و سربلندی کشور عزیز مان ایران بوده اند و نمی‌توان نقش آن ها را در برنامه‌ریزی‌های خرد و کلان نادیده انگاشت.

اینجانب ضمن تبریک ۲۳ مهرماه روز جهانی نابینایان با شعار " اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان نوید بخش حضور اجتماعی نابینایان " ، به همه کم بینایان و نابینایان استان و همکار پرتلاش خود در این حوزه ، امیدوارم با اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان شاهد شکوفایی بیش از پیش کلیه جامعه هدف و به ویژه کم بینایان و نابینایان و حضور ایشان در جامعه باشیم . عزت، شادکامی  و سلامتی  شما را از درگاه خداوند متعال در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرزومندم .

دکترمحمودمنطقی 

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 65988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد