سفر یک روزه رئیس سازمان بهزیستی کشور به استان بوشهر

معاون وزیر با حضور در بوشهر ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر از مرکز توانبخشی معلولان نیلوفران ابی و شیرخوارگاه ناجی و خانواده دارای چند معلول بازدید و در مراسم رونمایی از کتاب افراد دارای معلولیت شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری، معاون وزیر به همراه سید محمد جواد حسینی مشاور و سرپرست رفتر مدیریت عملکرد سازمان بهزیستی کشور با حضور در بوشهر ضمن دیدار با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر از مرکز توانبخشی معلولان نیلوفران ابی و شیرخوارگاه ناجی و خانواده دارای چند معلول بازدید و در مراسم رونمایی از سه کتاب افراد دارای معلولیت شرکت کرد.

دیدار رئیس سازمان بهزیستی کشور با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر

در ابتدای این نشست آیت الله صفایی بوشهری نقش ارزشمند سازمان بهزیستی در حوزه خدمات اجتماعی و رفاه اجتماعی ایران اسلامی را حائز جایگاه ویژه دانستند و به ضرورت پرداختن به امر  مردمی سازی خدمات به توانمندسازی فرهنگی و فعالیت های سازمان اشاره داشت.

آیت‌الله صفایی بوشهری به نقش ویژه سازمان در حوزه تحکیم بنیان خانواده  و امادگی کامل ائمه جمعه جهت حمایت از فعالیت های اجتماعی بهزیستی تاکید کرد.

در ادامه  این نشست رییس سازمان بهزیستی کشور  به تشریح برنامه های سازمان و نقش روحانیت علی الخصوص به نقش هدایتی  و حمایتی و حضور معنوی ائمه جمعه اشاره کرد و به  توسعه فرهنگی گروه های هدف را از اولویت های سازمان برشمرد.
علی محمد قادری همچنین  به تشریح رویکردها و روش های توانمندسازی سازمان بهزیستی پرداخت.

سه کتاب توانخواهان رونمایی شد 

سه کتاب توانخواهان بوشهری با موضوعات "در کوچه های سیراف می گردم" به گردآورندگی توانخواه محمد کنگانی، "جنگل بلوط" به نویسندگی نویسنده توانخواه میعاد روزبه و "شناسایی موانع استخدام معلولین جسمی _حرکتی در بخش ها، سازمانها و ادارات دولتی" به گردآورندگی محمد زارعی با حضور علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور رونمایی شد.
 گفتی است در پایان این مراسم رئیس سازمان بهزیستی کشور قول مساعد جهت همکاری در چاپ و نشر کتاب را به این سه توانخواه داد.

کد خبر 62741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =