پیام مدیرکل بهزیستی استان به مناسبت روز عرفه و عید قربان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در پیامی فرارسیدن روز و عید سعید قربان را به همه‌ مسلمین جهان، ملت شریف ایران اسلامی، زائران بیت الله الحرام و حرم منور نبوی، جامعه هدف و همکاران بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان ، در متن پیام دکتر ولی اله نصر آمده است:

روز عرفه یکی از شاخص‌ترین نشانه‌های ایمان و اعتقاد به وحدانیت خدای متعال در فرهنگ دینی ما و یکی از شاخص‌های تسلیم محض در مقابل مقام والای پروردگار است.

پرستش، مناجات و طلب رحمت در این روز سهم و رزق مومنین و مومنات است که با توسل به درگاه باری‌تعالی تقرب و تنزیه جسم و جان را برای متوسلان به همراه دارد.

عید قربان؛ عید سر سپردگی و بندگیست، روز قرب الی الله است، و یاد آور عبور پیروزمندانه از آزمون سخت و سنگین الهی حضرت خلیل الرحمن (ع) است.

عید قربان مسیر دل کندن از تمامی تعلقات دنیوی و قربانی کردن نفس سرکش را به ما می‌آموزد و راه بندگی و نزدیک شدن دل و مسیر تقرب به خداوند و رابطه ناب خالق و مخلوق را نشان می‌دهد.

اینجانب فرارسیدن نهم ذی الحجه، روز پر فضیلت عرفه و روز دهم ذی الحجه عید سعید قربان را به همه‌ مسلمین جهان، ملت شریف ایران اسلامی، زائران بیت الله الحرام و حرم منور نبوی و جامعه هدف و همکاران ارجمند شاغل در بهزیستی سراسر استان پهناور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان؛ سلامتی، سربلندی و توفیق زیارت خانه امن الهی را برای همگان خواستارم.

دکتر ولی‌اله نصر

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان

کد خبر 60529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد