مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره بهزیستی شهرستان دامغان

تکریم از زحمات سی ساله محمود زحمتکش و معارفه ابوالقاسم خطیب زاده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دکتر محمود منطقی سرپرست اداره بهزیستی استان سمنان به اتفاق حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، احمد پیوندی معاون توانبخشی، ساره امیرجان معاون اجتماعی و حمید همتیان مسئول حراست بهزیستی استان در مراسم تکریم و معارفه رئیس شهرستان دامغان حضور پیدا کردند .

دکتر محمود منطقی در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید بهزیستی شهرستان دامغان ضمن تبریک به مناسبت سال نو و تقدیر از زحمات کارکنان بهزیستی شهرستان دامغان بیان داشت: تقویت شرایط سازمان بهزیستی  مستلزم توجه به مولفه ها و ابعاد خدمت رسانی و در مرحله اول توجه به داشته ها و توانمندیهای سازمانی علی الخصوص در بعد نیروی انسانی می باشد که  حائز اهمیت است.

دکتر منطقی افزود: علی رغم کاهش نیروی انسانی در چند سال اخیر در بهزیستی وجود نیروهای متخصص  و فنی  در بهزیستی از نقاط قوت و فرصتهای این سازمان است.

منطقی بیان داشت:با توجه به اصل ۴۴ که قسمت اعظم فعالیتهای سازمان بهزیستی در حوزه های تخصصی به مراکز خصوصی واگذار شده است و مشارکت و علاقمندی این مراکز در خدمت رسانی بر جامعه هدف بهزیستی تاثیر گزار است ولی مهم ترین عامل در تقویت و بهبود خدمت در این مراکز این است که سیاستگزاری و نظارت  خوب بهزیستی براساس اصول بتواند انگیزه خدمت رسانی را تقویت و گسترش دهد تا امور تخصصی به بهترین شکل انجام شود.

دکتر منطقی از دیگر مولفه های مهم و تاثیر گزار در خدمت رسانی در بهزیستی را توجه به شرکای اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای اجتماعی آنان دانست.

دیکتر محمود منطقی سرپرست اداره کل بهزیستی استان سمنان ضمن امیدواری در خصوص مشارکت بیشتر کارشناسان و کارکنان در تقویت تعاملات سازمانی بر خارج شدن از وظیفه مداری تاکید و تصریح کرد و افزود: انجام وظیفه محوله  و ارائه خدمت  به طور مطلوب و کامل زمانی محقق می شود که بهزیستی بعنوان متولی خدمت رسانی به مددجوی خود از اثر بخشی خدمت، تبعات و بازخورد آن آگاه باشد. ارزیابی شرایط مددجو نسبت به گذشته مورد تاکید است. که باید به آن توجه نمود.

در این برنامه از زحمات جناب آقای زحمتکش که به بازنشستگی نائل شدند تقدیر و ابوالقاسم خطیب زاده بعنوان رئیس جدید بهزیستی شهرستان دامغان معرفی شد .

حضور در گلزار شهدا ، دیدار با همکاران ، مسئولین شهرستان ، مدیران مراکز ، بازدید و دیدار با فرزندان و افراد مقیم در مراکز تحت نظارت اهم برنامه های سفر یک روز سرپرست بهزیستی استان و هیات همراه در شهرستان دامغان است .

کد خبر 54326

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد