شاهرود| دیدار مدیر اداره بهزیستی با امام جمعه به مناسبت هفته جوان

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مدیر و کارکنان جوان اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ، حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شهرستان شاهرود، در این دیدار با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان ، دوران جوانی را بهترین و حساس ترین مقطع زندگی انسان دانسته و گفت: دوران جوانی بهترین دوره تکامل رشد شخصیتی و معنوی انسان است که می بایست این دوران را برای خودسازی غنیمت شمرد.

ایشان رمز موفقیت کشور را اعتماد به جوانان بیان کرد و افزود: جوان گرایی، میدان دادن و اعتماد به جوانان، رشد و موفقیت کشور را به دنبال خواهد داشت که نمونه بارز آنرا در هشت سال دفاع مقدس شاهد بوده ایم.

مسعود جهانسیر ، مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه با تاکید بر حمایت های تحصیلی،فرهنگی و اجتماعی از جوانان تحت حمایت بهزیستی گفت:۱۸ موسسه خیریه و ۴۳ مرکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی در شهرستان فعال هستند که اجرای بسیاری از برنامه های ورزشی،هنری، فرهنگی و اجتماعی جوانان بهزیستی را عهده دار هستند.

وی افزود:نخبگان علمی،هنری و ورزشی بسیاری در جمعیت تحت حمایت بهزیستی وجود دارند که می توان از طرفیت های ایشان در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی بهره برد.

خاطر نشان می شود مدیر و جوانان بهزیستی پس از دیدار با امام جمعه با حضور در گلزار شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

کد خبر 53942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد