کمک هزینه شهریه دانشجویی به مددجویان پرداخت شد

زنجان | مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر 361دانشجو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستندگفت : دانشجویان تحت پوشش باید در ابتدای هر ترم تحصیلی در سامانه http://students.behzisti.net اطلاعاتی چون : مقطع تحصیلی، تعداد واحدهای اخذ شده دانشجو، معدل ، کارنامه تحصیلی، مبلغ شهریه، وضعیت سکونت و مواردی از این قبیل را ثبت نمایند .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی با اشاره به اینکه دانشجویانی که نقص در تکمیل پرونده خود دارند یا تاکنون ثبت نام نکرده‌اند نیز  می‌توانند اقدام کنند ، خاطر نشان کرد : مجددا سامانه دانشجویان سازمان بهزیستی کشور از شنبه ۱۱ بهمن‌ماه به مدت ۲ هفته برای ویرایش و تکمیل اطلاعات باز می‌شود ودانشجویان می توانند اطلاعات و مدارک خود را بارگذاری کنند تا بر اساس نوع معلولیت و یا دلیل تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتن تقسیم بندی شده و اقدامات لازم بعدی انجام شود .

وی افزود :  پرداخت شهریه فارغ از دهک‌های درآمدی خانواده دانشجویان و فارغ از شدت معلولیت صورت پذیرفته است و اگر افراد واجد شرایط در دانشگاههای دولتی شبانه، پیام نور، آزاد اسلامی، غیر انتفاعی و....  تحصیل کنند شهریه آنها به طور کامل توسط بهزیستی  به حساب دانشجویان واریز می شود . بدیهی است در صورت واریز نشدن شهریه توسط دانشجو به دانشگاه ، دانشجوی تحت پوشش از دریافت شهریه در ترم های بعدی محروم خواهد شد.

محمدی ادامه داد : دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های دولتی روزانه که برای ادامه تحصیل، شهریه پرداخت نمی کنند مشمول دریافت کمک هزینه تشویقی می شوند.

وی افزود :  در حال حاضر نزدیک به 170 نفر در حوزه اجتماعی و200 نفر در حوزه توانبخشی  تحت پوشش  هستند  که54 نفردانشجو در مقطع کاردانی ، 251 نفر در مقطع کارشناسی ، 47 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 9 نفر در مقطع دکتری در دانشگاه های دولتی و غیر دولتی در حال تحصیل هستند .

کد خبر 30339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد