البرز | مدیر کل بهزیستی استان البرز با مدیرکل ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کرد

مدیر کل بهزیستی استان البرز از زحمات ستاد اقامه نماز در برگزاری هر چه باشکوهتر جشنواره سرود نماز مهدهای کودک استان، تقدیر و تشکر بعمل آورد و اذعان داشت: از آنجا که سازمان بهزیستی در خدمت آحاد مردم جامعه و در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی حرکت می کند، بسیاری از طرحهای اجتماعی و فرهنگی آن نیازمند همکاری با سایر نهادها و ارگانهای فرهنگی است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : امروز یکشنبه مورخ 27 مرداد ماه در آستانه عید سعید غدیر خم و عید تجلیل از سادات و در راستای تقدیر از زحمات ستاد اقامه نماز استان البرز ، دکتر " اسدالله حیدری "مدیر کل بهزیستی استان البرز به همراه تنی چند از مسئولین این اداره کل با حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا " موسوی" مدیرکل ستاد اقامه نماز استان البرز دیدار و گفتگو کرد.

دکتر " اسدالله حیدری " با تبریک عید سعید غدیر خم عید اکمال دین و عید ولایت و وصایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) ، از زحمات ستاد اقامه نماز استان در برگزاری هر چه باشکوهتر جشنواره سرود نماز مهدهای کودک استان، تقدیر و تشکر بعمل آورد و اذعان داشت: از آنجا که سازمان بهزیستی در خدمت آحاد مردم جامعه و در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی حرکت می کند، بسیاری از طرحهای اجتماعی و فرهنگی آن نیازمند همکاری با سایر نهادها و ارگانهای فرهنگی است تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

مدیرکل بهزیستی البرز از تلاشهای صورت گرفته توسط مدیریت ستاد اقامه نماز استان و همکاران تلاشگر ایشان تقدیر نموده و اظهار امیدواری کرد که بتوان در برنامه های فرهنگی برای جامعه هدف بهزیستی از ظرفیت های ستاد اقامه نماز استفاده شایانی صورت پذیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی نیز از حسن سلیقه مدیرکل بهزیستی استان در انتخاب زمان دیدار طرفین و در آستانه ی عید ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) ، این عید فرخنده را به ایشان و همکاران اداره بهزیستی استان البرز تبریک گفته ، برگزاری جشنواره سرود نماز را از برکات بزرگ خداوند متعال بر فرزندان عزیز برشمرد و اظهار داشت: اجرای این جشنواره به قدری خوب و شایسته بود که تصمیم بر آن شد تا در سالهای آینده نیز بصورت کشوری  اجرای این برنامه تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی نماز را مایه برکت و دوام جامعه برشمرد و افزود: در راستای رسالت سازمان بهزیستی در جهت کاهش آسیبهای اجتماعی، ترویج فرهنگ نماز و نمازخوانی در خانواده ها می تواند عامل بزرگ بازدارنده در ارتکاب بسیاری از جرائم اجتماعی باشد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا در آینده شاهد همکاریهای بیشتر با اداره کل بهزیستی استان البرز در جهت تعالی فرهنگ نماز در جامعه باشیم.

کد خبر 2997

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد