البرز | تجلیل از همکاران آزاده در تمامی ادارات بهزیستی شهرستانهای البرز

یک شب در اسارت بودن شما عزیزان برابر با ده ها سال زجر است چون آسیب های جسمی و روانی که بر شما وارد آمد ولی شما عزیزان با صبر واستقامت ، ایمان قوی و توکل بر خدای بزرگ این درد وغم اسارت را برخود سهل وساده ساختید و به اسوه های ایستادگی در تاریخ معاصرکشور برای نسلهای بعدی بدل شدید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : امروز شنبه در نشستی صمیمانه و بمناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن " دکتر اسدالله حیدری" مدیرکل بهزیستی استان البرز میزبان یکی از همکاران آزاده شاغل در ستاد اداره کل بهزیستی به میزبانی از تمامی همکاران آزاده شاغل در بهزیستی البرز بود.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی البرز گفت : روز ورود آزادگان به کشورمان ایران از بهترین لحظات زندگی من بود .

دکتر حیدری افزود :یک شب در اسارت بودن شما عزیزان برابر با ده ها سال زجر است چون آسیب های جسمی و روانی که بر شما وارد آمد ولی شما عزیزان با صبر واستقامت ، ایمان قوی و توکل بر خدای بزرگ این درد وغم اسارت را برخود سهل وساده ساختید و به اسوه های ایستادگی در تاریخ معاصرکشور برای نسلهای بعدی بدل شدید.

وی ادامه داد : اینجانب بعنوان یک شهروند و یک ایرانی همیشه مدیون عزیزان ایثارگر ، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا هستم و ارادت قلبی به شما همکاران عزیز ایثارگرم دارم و امید دارم همواره در مسیر خوشحالی و سلامتی در کنار خانواده هایتان روزگار سپری کنید.

در پایان این مراسم مدیر کل بهزیستی استان البرز با اهداء گل و لوح سپاس از این عزیز تقدیر و تشکر نمود.

کد خبر 2970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد