البرز | فرزندان ورزشکار بهزیستی البرز به مسابقات فرهنگی ورزشی فرزندان مهر استان مازندران اعزام شدند

دکتر حیدری گفت : ما تلاشمان بر این است با امکاناتی که در اختیار فرزندانمان میگذاریم در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند و با توان و نیروی جوانیشان موفقت های زیادی را برای خودشان و استان البرز کسب نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : امروز شنبه ۲۶ مهرماه گروهی از فرزندان ورزشکار بهزیستی با بدرقه دکتر "اسدالله حیدری" مدیرکل بهزیستی استان البرز به مسابقات فرهنگی ورزشی فرزندان مهر به بابلسر استان مازندران اعزام شدند.

دکترحیدری مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه نشست صمیمی قبل از اعزام این فرزندان گفت : یکی از راههای موفقیت ورزش است ، نه فقط ورزش برای ورزش ، بلکه این عمل میتواند به پیشرفت تحصیلی کمک کند ، مهارتهای اجتماعی انسان را تقویت کند و سلامت جسم و جان را تضمین نماید.

حیدری افزود : ما تلاشمان بر این است با امکاناتی که در اختیار فرزندانمان میگذاریم در عرصه های مختلف حضور پیدا کنند و با توان و نیروی جوانیشان موفقت های زیادی را برای خودشان و استان البرز کسب نمایند.

مدیرکل بهزیستی در پایان گفت : امیدوارم جایگاه استان البرز را در بین سایر استانهای کشور حفظ کنید و ارتقاء دهید و انشاءلله مقامهایی که در خور و شایسته تان است را کسب نمایید.

لازم به ذکر است این دوره از مسابقات از تاریخ ۲۶ مردادماه لغایت هفتم شهریور ماه با هدف مشارکت اجتماعی هرچه بیشتر فرزندان سازمان بهزیستی و ارتقاء سطح سلامتی آنها در دو گروه دختران و پسران در مجتمع شهید عظیمی بابلسر استان مازندران برگزار خواهد شد.

این دوره از مسابقات با حضور بیش از هزار ورزشکار از کل استانهای کشور در رشته های آمادگی جسمانی ، شنا ، والیبال ،شطرنج ،تنیس روی میز و دو میدانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

کد خبر 2964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد