البرز | پیام دکتر "اسدالله حیدری"  مدیر کل بهزیستی استان البرز به همکاران آزاده

دکتر حیدری : بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.

امام خمینی (ره) فرمودند:
ما را چه رسد که با این قلم های شکسته و بیان های نارسا در وصف شهیدان و جانبازان و مفقودان و اسیرانی که در جهاد فی سبیل الله جان خود را فدا کرده و یا سلامت خویش را از دست داده اند یا به دست دشمنان اسلام اسیر شده اند...    

دکتر "اسدالله حیدری"  مدیر کل بهزیستی استان البرز  26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به همکاران آزاده خود تبریک گفت :            

بیست و ششم مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏ ای است که پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان ، به شرف افتخار آزادگی نائل آمدند که صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار است.

آزادگان بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند . با کمال افتخار ، سالروز ورود آزادگانی که با گام نهادن در خاک میهن اسلامی ، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند گرامی می داریم و سلامتی ، موفقیت و توفیق روزافزون این گرانمایگان را آرزومندیم.

کد خبر 2955

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد