گلستان | افتتاح نمایشگاه توانمندی های سمن ها و سازمانهای مردم نهاد استان در گرگان

آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد(سمن ها) ،عصر دیروز شنبه ۱۹ مرداد ماه با حضور مهندس چراغعلی _معاونت سیاسی ،امنیتی و اجتماعی و برزمینی_مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مسئولین دستگاههای اجرایی مرتبط در گرگان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان هدف از برپایی نمایشگاه توانمندی های سازمانهای مردم نهاد را توسعه تعاون و ترویج همکاری و ارتباط سمن ها با یکدیگر، افزایش تعامل 2 سویه بین آنها و دستگاه های دولتی، افزایش باور پذیری عمومی و استفاده از ظرفیت تشکل ها در جهت رشد و توسعه استان عنوان نمود.


حسن عبدالهی با اشاره به توسعه و تقویت فعالیت های سازمانهای مردم نهاد دراستان در سالهای اخیرکه از اهداف دولت محترم محسوب میشود افزود؛ افزایش این نهادهای مردمی که به عنوان بازوان توانمند دستگاههای دولتی هستند  میدانی برای فعالیت این تشکل ها فراهم نموده که امیدواریم با همکاری سایر دستگاههای دولتی، فعالیت های مدنی این سمن ها افزایش یابد.


وی در ادامه یادآور شد؛ نمایشگاه معرفی دستاوردها و توانمندی های سازمان های مردم نهاد استان گلستان با بیش از ۷۰ غرفه و ۵۰ تشکل مردم نهاد از شنبه ۱۹ مردادماه به مدت یک هفته (تا ۲۵ مرداد) در محل هتل شهرداری سابق گرگان در جاده ناهار خوران کار خود را آغاز نمود.

عبدالهی در پایان از حضور و فعالیت  ۵ موسسه و سازمان مردم نهاد تحت نظارت بهزیستی  در حوزه های تخصصی پیشگیری،اجتماعی و توانبخشی در این نمایشگاه خبر داد .و گفت؛۶ غرفه به این ۵ مرکز و موسسه تحت نظارت بهزیستی اختصاص یافت که دستاوردهای و توانمندی های خود را در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

کد خبر 2843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد