همدان |حاکم کردن رویکرد اجتماعی در بهزیستی مولفه ای است که می بایست در سرلوحه کارها قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان در نشست هم اندیشی با تشکل های مردم نهاد فعال در عرصه سلامت اجتماعی ، مسئولیت اجتماعی و توانمندسازی اداره کل بهزیستی استان ، فعالیت در حوزه کاری بهزیستی چه در سطح سازمانی و دولتی و چه در قالب تشکل های مردم نهاد را موهبتی قلمداد کرد که ثمره این فعالیت به نیازمندان می رسد .

مهرداد نادری فر گفت : حاکم کردن رویکرد اجتماعی در بهزیستی مؤلفه ای که می بایست در سرلوحه کارها قرار گیرد که خوشبختانه در سالهای اخیر این مهم تحقق یافته است .

نادری فر گفت : هفته سازمان های مردم نهاد فرصتی است برای پرداختن به فعالیت ها ، اقدامات ، چالش ها و راهکارهایی است که می توان برای پیشبرد فعالیت تشکل ها در نظر گرفت و اجرایی نمود .

وی از راه اندازی تشکل های تخصصی خیریه در استان براساس دستورالعمل وزارت کشور خبرداد و گفت : امید واریم با راه اندازی این تشکل مباحث خیرخواهانه ساماندهی شود که این مهم با راه اندازی سامانه ای که در استانداری متمرکز شده است عملیاتی شود .

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گفت : سازمان های مردم نهاد می توانند طرح های عملیاتی خود را در حوزه آسیب های اجتماعی شامل طلاق ، خودکشی ، ازدواج در سنین پایین و .... به امور اجتماعی استانداری ارائه تا در صورت تصویب با تأمین اعتبار به اجرا درآیند .

کد خبر 2823

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد