شهرقدس| تولید محتوای آموزشی و پژوهشی با همکاری بهزیستی و نیروی انتظامی

جلسه کار گروه تخصصی باموضوع  پیشگیری درمان وبازتوانی اعتیاد  با حضور فرماندهی انتظامی و رئیس بهزیستی شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، این جلسه در خصوص بررسی راهکارهای پیشگیری ازاعتیاد و علل بازگشت معتادین بهبود یافته ترخیص شده از مراکزاقامتی به مصرف مواد خصوصا معتادین متجاهر و راههای مانایی بر بهبودی آنان هم اندیشی و تبادل نظر صورت گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس در این جلسه اظهار داشت: در بحث ساماندهی معلولین باید دستگاههای دیگر از جمله شهرداری و فرمانداری نیز دخیل باشند.

شاپور فلاحی در ادامه افزود: اقدامات و زحمات نیروی انتظامی زمانی مثمرثمر خواهد بود که سازمان های ذیربط آموزش های لازم را به معتادین داشته باشند و مشاوره بعد از ترک بسیار مهم و حیاتی است.

رئیس اداره بهزیستی نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور افراد شرکت کننده گفت: اگر باهمکاری ادارات ذیربط برای افراد بهبود یافته کارگاه تخصصی و تولیدی در شهرستان قدس ایجاد شود، بسیار مفید خواهدبود و همچنین در مراکز ترک اعتیاد می توان  مهارت های فنی و حرفه ای به مددجویان آموزش داد.

پروین یاری زاده در ادامه صحبت های خود تصریح کرد: اگر افراد بعد از ترک مورد حمایت قرار بگیرند و کارگاه هایی که در شهرستان وجود دارد این افراد را به کار بگیرند معتادین بهبود یافته خیلی کمتر سراغ مواد مخدر می روند.

گفتنی است، در این جلسه تفاهم نامه ای در خصوص تولید محتوای آموزشی و پژوهشی باموضوعات پیشگیری، درمان و بازتوانی اعتیاد میان اداره بهزیستی و فرماندهی انتظامی شهرستان قدس به امضای مدیران رسید.

کد خبر 26545

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد