سامانه دیده بان ارتباط مستقیم و بی واسطه با مدیران بهزیستی

همشهریان و مددجویان بهزیستی از طریق سامانه دیده با با مدیران بهزیستی در ارتباط باشند

محمد علیمرادی کارشناس مسول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی استان قم با اشاره به راه اندازی سامانه کشوری نظارت مردمی بهزیستی کشور با عنوان دیده بان افزود : شهروندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی می توانند شکایات خود از مراکز تحت نظارت این اداره کل اعم از مهدهای کودک ، مراکز مشاوره و روانشناسی ، مراکز روزانه و شبانه روزی توانبخشی معلولین و سالمندان ، بیماران روانی مزمن ، کمپ ها و مراکز درمان معتادین ، مراکز نگهداری ایتام و کودکان بی سرپرست و کار و خیابان ، اورژانس اجتماعی 123  و کلینیک های مددکاری و ...  را در این سامانه ثبت کنند تا بررسی و رفع شود.

علیمرادی دقت ،  سرعت و صحت در رسیدگی به درخواست ها و شکایات را شعار و هدف این سامانه برشمرد و افزود در کنار دریافت شکایات ، این سامانه همچنین آماده  دریافت پیشنهادات و ایده های عموم همشهریان محترم و جامعه هدف بهزیستی در راستای ارتقاء سطح خدمات و رفع نواقص و مشکلات می باشد .

مسول دفتر مدیریت عملکرد بهزیستی قم افزود شماره تلفن 1482 در تمام ساعات شبانه روزی در خدمت همشهریان می باشد و شماره پیام کوتاه 30008530 دفتر مدیریت عملکرد هم برای این منظور و ارسال پیام کوتاه در نظر گرفته شده است .

کد خبر 23986

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد