شهر تهران| مدیر بهزیستی شهرستان از همکاران  ناشنوا تقدیر کرد

به مناسبت نهم مهر ماه برابر با سی ام سپتامبر روز جهانی ناشنوایان، با حضور سید سعید آرام و جمعی از مسئولین ستاد بهزیستی شهر تهران از تلاشگران ناشنوای شاغل در این اداره تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران؛ دکتر سید سعید آرام ضمن قدردانی از زحمات این همکاران ناشنوا، لوح تقدیر و سپاسی به رسم یابود تقدیم شان کرد.

در بخش هایی از این لوح سپاس، چنین آمده است: 

توسعه و پیشرفت روز افزون ایرانِ سرافراز ما، در گروِ توانمندی و استعداد فرزندانِ غیور این مرز و بوم است. درود بیکران بر شما همکار عزیز که با قدرت اراده ی والای خویش تلاش می کنید تا ضمن غلبه بر محدودیت جسمانی، با  همدلی و همکاری،  خدمات مؤثر، صادقانه و خالصانه ای به جامعه هــدف این اداره،  داشته باشید. بی شک مشاهده فعالیت ثمر بخش شما برای  مراجعین، نه تنها انگیزه بخش است، بلکه  شوق زیستن را در سایر همنوعان خویش زنده نگاه  می دارد. 

بدینوسیله روز جهانی ناشنوایان را خدمت شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی روز افزون شما را آرزومندم.

   گفتنی است، ۱۴ توانخواه ناشنوا در بهزیستی شهرستان تهران فعالیت دارند که از این تعداد، ۳نفر در ساختمان ستاد و ۱۱ فرد دیگر در مراکز تابعه به خدمت رسانی جامعه هدف بهزیستی در شهرستان تهران اشتغال دارند.

کد خبر 23800

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد